diorama 1:18 hij is bijna klaar nieuwe foto's
echt gaaf!! maar waarvoor word het gebruikt? zomaar neerzetten of als garage met poppetjes en een krik enz? 

Laatst gewijzigd door BMW M3 op vr 25 mar 2005 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- willyschildpad
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Vooral met het licht aan vind ik het erg leuk geworden. Misschien moet je de draden wit schilderen, rood/zwart is wat afwijkend. Of misschien nog beter een gaatje in de achterwand boren en de draden achterlangs doortrekken naar die kast. Dan zie je er niks van en dat is een stuk realistischer. De posters kunnen iets groter, maar ik vind het 

Laatst gewijzigd door Peter Parker op vr 29 jul 2005 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- willyschildpad
- Contacteer:
Peter Parker schreef:Vooral met het licht aan vind ik het erg leuk geworden. Misschien moet je de draden wit schilderen, rood/zwart is wat afwijkend. Of misschien nog beter een gaatje in de achterwand boren en de draden achterlangs doortrekken naar die kast. Dan zie je er niks van en dat is een stuk realistischer. De posters kunnen iets groter, maar ik vind het
ZEKER NIET die draden aan de achterkant het is juist realistisch met die draden, bij ons in de garage zie je die draden ook. een garage is altijs slordig afgewerkt. ECHT super mooi die draden. de hele diorama is mooi, alleen moet wel voller, aan de muren en op de grond
ford mustang fastback 1967