Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Van de nieuwe Passat is het nog niet bekend ...
Maar als ie zijn voorganger achterna gaat, wordt het een van
de lease-successen, net als de overigen op de foto.
Dit zijn vijf modellen uit de MiniJet reeks van Norev !
Geloof of niet, ze zijn 3-inch (+/- 1/60)
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Erg leuke keus van prototypen, goed gemaakt voor de prijs. Vooral de correcte wielen verwacht je niet in die prijsklasse. Jammer dat de schaal niet gewoon wordt weergegeven, 3 inch is wel erg vaag (en zou dus betekenen dat de schaal per model verandert).
St. Paul schreef:Dan schatte ik 3 inch toch iets groter in. Knap gedetailleerd.
Ik denk dat inches wereldwijd nogal wat verschillen hebben...
Kijk maar naar een 3,5 diskette... de modellen zouden dan zo ongeveer 1:43 moeten zijn...
Ik benader het anders . Wanneer je een diskette opent, zie je een rond plastic gevalletje eruit komen wat wat kleiner is dan de diskette zelf. Waarschijnlijk is de diemater daarvan 3,5 inch, en als die auto's 3 inch zijn, is het te grootte van een Siku autootje .
Klopt, de grootte is vergelijkbaar met Majorette, Siku, Matchbox etc.
Ze worden 3 inch genoemd, omdat de lengte over het algemeen ongeveer even groot is.
De schaal varieert van 1/64 tot 1/55.
Dit jaar nog: Een serie Renault 4, 4CV en Dauphine, een aantal Renault conceptmodellen, de nieuwe DACIA, de nieuwe Clio etc.
En naar ik begrijp komt Norev dit jaar nog met de VW EOS (De productiemodel van de Concept C). Een Golf CC (in het echie) gaat er dus waarschijnlijk niet komen.
Ik hoorde een gerucht van de Citroen C4 WRC... ik kan niet wachten