Tom's Audi's en meer- een quattro van Atlas
Weekend doorgebracht in Ingolstadt voor 25 jaar quattro, erg spectaculair met onder andere demoritten door Walter Rörhrl, Stig Blomqvist, Frank Biela en Marco Werner in de jaren-'80 en -'90 race- en rallywagens van Audi.
Ook een bezoek gebracht aan de twee shops van Audi en de collectie uitgebreid:
-Audi Sport quattro, rood, dealerdoos Minichamps 1:43
-Audi quattro, goud, speciale verpakking '25 jaar quattro', oplage 500, Minichamps 1:43
-Audi Sport quattro, rallyversie Acropolis 1985, speciale verpakking '25 jaar quattro', Minichamps 1:43
-Prototype allroad quattro, in speciale Audi-verpakking, oplage 999, fabrikant LookSmart (handbouw) 1:43
-A4 Avant blauw, Siku, ca. 1:55
En Audi is zijn oude voorraad Minichamps 1:43-modellen aan het opruimen. Daardoor doen de eerste generatie A3 en A4 en de tweede generatie A6 ineens 3 euro! Maar even een stel modellen meegenomen, als lading voor mijn recent aangeschafte autotransporter...
Ook een bezoek gebracht aan de twee shops van Audi en de collectie uitgebreid:
-Audi Sport quattro, rood, dealerdoos Minichamps 1:43
-Audi quattro, goud, speciale verpakking '25 jaar quattro', oplage 500, Minichamps 1:43
-Audi Sport quattro, rallyversie Acropolis 1985, speciale verpakking '25 jaar quattro', Minichamps 1:43
-Prototype allroad quattro, in speciale Audi-verpakking, oplage 999, fabrikant LookSmart (handbouw) 1:43
-A4 Avant blauw, Siku, ca. 1:55
En Audi is zijn oude voorraad Minichamps 1:43-modellen aan het opruimen. Daardoor doen de eerste generatie A3 en A4 en de tweede generatie A6 ineens 3 euro! Maar even een stel modellen meegenomen, als lading voor mijn recent aangeschafte autotransporter...
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ik loop een stukje achter wat foto's betreft... ik hoop dat deze week mijn nieuwe computer binnenkomt waar weer een werkende USB-poort in zit zodat ik mijn digicamera kan afladen. Dan beloof ik weer eens wat foto's te plaatsen.
Die allroad is erg mooi gemaakt, veel detail. Echt handbouwkwaliteit dus dan is 90 euro geen gekke prijs volgens mij. Ik heb 'm gekocht in Ingolstadt tijdens 25 jaar quattro.
De NAMAC-beurs is zeker een bezoek waard! Het gebeurt zelden dat ik er vandaan kom met minder dan 250 euro aan modellen, maar goed dat het maar eens in de 2 maanden wordt gehouden.
Die allroad is erg mooi gemaakt, veel detail. Echt handbouwkwaliteit dus dan is 90 euro geen gekke prijs volgens mij. Ik heb 'm gekocht in Ingolstadt tijdens 25 jaar quattro.
De NAMAC-beurs is zeker een bezoek waard! Het gebeurt zelden dat ik er vandaan kom met minder dan 250 euro aan modellen, maar goed dat het maar eens in de 2 maanden wordt gehouden.

- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer: