Ik ben begonnen aan een project met een van mijn lievelings model van de BMW, namelijk de E36 COUPE
Als basis heb ik een standaart BMW model genomen van UT-Models 1:18
Wat ik tot nu toe gedaan heb is;
- de totale E36 neus eraf zagen, en er een E46 neus opzetten
- het interieur ,nieuwe kuipstoelen, en achter de bank weg, en zelf woofers /versterkers ingebouwd in een eigen frame, die ik zwart bekleed heb --> ZIE FOTO's van het resultaat tot nu toe

wat ik nu o.a ga doen is de naden (tussen de voorkant en de rest van de BMW) vullen/plamuren , M3 spiegels , sideskirts , schuren , parelmoer wit spuiten

**update 16 augustus**
Ben nu bezig met de custum voorbumper, deze wil ik een "M-look" geven
wat ik heb gedaan is het volgende:
1.) een 1/24 voorbumpertje gepakt, en deze doormidden gezaagd
2.) ik heb met een dremel alle "gaasdelen" weggefreesd, dat was namelijk 1 geheel met de bumper zelf.
3.) ik moet nu de onderlip weer aan elkaar verbinden, dit ga ik doen d.m.v een stuk plastic, en plamuur
Ik moet ook de nieuwe motorkap passend maken, want deze is net 2mm te breed

Hier heb ik nog een foto van de spoiler, m3 spiegels en een stuk van de sideskirt

Ik zal als het totale "bumperpakket af is weer nieuwe foto's posten natuurlijk

Verder hoor ik graag jullie reacties/tips....

**update 17 september**
Ik ben nu verder gegaan met de achterbumper, deze is helemaal custum-fit gemaakt, d.m.v plastic/ plamuur.
Stap 1. Ik heb van een MERCEDES SL de originele achterbumper erafgehaald.
Daarna heb ik van deze de zijkanten eraf gezaagd, en over de standaart BMW bumper heen geplakt

Stap 2. Ik heb vanaf de bovenste rand van de originele BMW bumper tot aan de 2 aangeplakte stukken het tot 1 geheel geplamuurd.
Dus de zijkanten zijn van boven- tot beneden klaar!

Stap 3. Ik heb voor het midden-gedeelte van de bumper zelf een onderlip gemaakt. Ik heb dit uitgetekend op een stuk plastik, en er vervolgens uitgesneden, en daarna op de onderkant van de BMW bumper geplakt.
Ik heb bewust voor 2 uitsparingen in de onderlip gekozen, omdat hier in een later stadium 4 DIKKE UITLATEN onder komen

Ik gebruik overigens voor dit soort stukken plastic op metaal een KONSTRUKTIE-LIJM van het merk "BISON", ik heb hier zeer goede ervaringen mee, de lijm wordt echt supersterk, en bruist helemaal uit.
2 evt. nadelen van deze lijm zijn dat;
- het bijna een halve dag nodig heeft om echt volledig uit te harden
- je het absoluut niet op je huid wilt hebben (irriterend

Door de onderlip te plaatsen onstond er een soort van "gat" (zie bovenstaande foto).
Dit heb ik egaal geplamuurd (zie onderstaande foto)

En na veel schuurwerk, en een laagje grondlak ziet de achterbumper er verlopig zo uit.....

**update 24 september**
De achterbumper is eindelijk helemaal af, en helemaal glad.
Ik heb er een logo op gemaakt, MIJN TUNING-LOGO

Dit heb ik met een scherp mes uit karton gesneden, en erop geplakt.
Vervolgens een laag "spuitplamuur eroverheen gespoten zodat het karton 1 geheel wordt met de rest van de bumper, en daarna weer 1 laag Primer eroverheen, en klaar.............. zie hier het resultaat

Het interieur is overigens ook helemaal af, en hier alvast een foto hoe die in de BMW staat. (overigens zal ik in de eindfase van de auto mooie detailfoto's van het interieur maken)

Zelf makkelijk "TFT-schermpjes" maken ===> zie bericht op PAG.3