Aangezien dit mijn eerste post is, zal ik mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Jeroen, ben 26 jaar en woonachtig in Assen. Ik ben ook al zo'n 26 jaar autogek, dus dat betekent dat bij mij thuis de muren volhangen met autoposters, de kasten vol staan met autofolders en -tijdschriften en natuurlijk schaalmodellen.
Zoals ik al zei, ben ik altijd al gek van auto's geweest, dus dat betekent dat ook nog veel oude autootjes heb van vroeger. Aangezien ik er altijd heel zuinig op was, zijn de meeste nog als nieuw. Deze staan keurig op merk gesorteerd in de kast. De meeste zijn van Matchbox, Siku en Majorette. Ik heb al een paar keer gehoord dat sommige oude modellen best wat waard zijn, dus daar kom ik later nog een keer op terug.
Later, zo halverwege de jaren 90, ben ik de mij meer op de "serieuze" schaalmodellen gaan richten in de schaal 1:43. Deze staan in een vitrinekast bij mij in de kamer. Aangezien Alfa Romeo (eigen auto: Alfa 146

Hieronder dus de foto's, in het onderste deel van de kast staan nog een aantal leuke, oude auto's van vroeger. Op de onderste foto zie je al mijn modellen van een half jaar terug. Ben toen verhuisd, dus dat was een goede gelegenheid om ze even allemaal op de foto te zetten. Ik weet niet hoeveel het er zijn, waarschijnlijk ongeveer 400.