Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Weet iemand meer over de kwaliteit van deze modellen die voor de chinese markt zijn bedoelt. Volgens mij worden ze gemaakt door Checkmate Models al weet ik dat niet zeker.
Op plaatjes zien ze er wel leuk uit maar dat zegt niet altijd alles.
Dat model ziet er zeer goed uit, wel jammer dat de neus toch significant anders is dan de EU versie. Weet iemand toevallig of de Mondeo ook in station uitvoering is uitgebracht?
Bracer schreef:Dat model ziet er zeer goed uit, wel jammer dat de neus toch significant anders is dan de EU versie. Weet iemand toevallig of de Mondeo ook in station uitvoering is uitgebracht?
Helaas de SW is er niet van in china en taiwan zijn sedans erg intrek
let maar eens goed op het zijn bijna allemaal sedans wat er aangeboden
wordt van de modellen.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Ja dat was me al opgevallen idd, zelfs sedanuitvoeringen van wagens die hier helemaal niet als sedan op de markt zijn terwijl ze toch van Europese fabrikanten komen. Kon het iig proberen, wij hebben namelijk een Mondeo wagon dus het zou wel leuk zijn hier ook een 1:18 model van te hebben