Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mijn nieuwste aanwinst,de rode carrera gt van minichamps daar mijn digitale camera naar de kl**** is heb even foto's moeten lenen.ik moet zeggen dat ik nog geen seconde spijt heb van mijn aankoop,de afwerking is gewoonweg het verschil met de dealeredition is dat de stoeltjes zijn overtrokken met zwart leder i.p.v beige maar persoonlijk vind ik dit mooier,ook een leuk extraatje is dat het voorste compartiment waar de dakjes in opgeborgen kunnen worden alleen kan geopend worden door middel van een drukknop onderaan,enig minpunt,de motorkap achter is niet simpel te openen daar deze bedient wordt door 2 kleine schokdempers,voor de rest een 9,5/10
http://i21.ebayimg.com/02/i/04/f3/a6/4f_1_b.JPG
Laatst gewijzigd door coolpappa04 op za 24 sep 2005 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
TVR freak schreef:Erg mooi model! Ik wil denk ik toch nog de zwarte van AA. Die is iets minder mooi maar ook een stuk goedkoper.
ja dat is waar want ik heb deze 100 eur betaald en AA is iets goedkoper,maar het probleem was dat autoart geen rode versie had ,persoonlijk vind ik dit de mooiste kleur,anders had ik waarschijnlijk ook voor AA gekozen
daar het mijn verjaardag is geweest heb ik weer enkele nieuwe aanwinsten op 1/18, zijnde een corvette stingray van motorbox(exoto)prachtig modelletje (een cadeautje van een vriend die ook auto's verzameld),een mc laren prototype en een auto waar ik al jaren geleden heb willen kopen en op de hoogste plaats van mijn verlanglijstje stond nl de ferrari 312p van shell edition met de metalen benzinnetank van rijders jacky ikx,en mario andretti(eindelijk gevonden )van mijn zoontjes van 3 en 6 jaar die hun spaarpotje hebben leeggemaakt heb ik de 1/24 lexus prototype gekregen(super)
groetjes peter