Uhm... ik ben nieuw hier..

Ik spaar al vanaf mijn... 4e auto's.. Toen kocht en kreeg ik alleen maar Maisto en Bburago. Mijn tante en oom kochten vaak auto's voor mij, omdat ze een handelaar achter hun woonde. Van hem konden ze vaak voor een aangename prijs auto's voor mij kopen. Meestal was dat dan Maisto en Bburago. M'n tante is inmiddels een paar jaar overleden. Dus ben ik extra zuinig op de auto's die ik van haar heb gekregen. Maar nu ben ik overgestapt naar de duurder merken. Kyosho is op het moment het duurst in mijn collectie. Ik probeer vanaf nu zo veel mogelijk BMW's te kopen.
Jammer dat ik mijn oude auto's niet meer heb. Daar zaten best leuke bij vond ik. Lexus LS430 (hele oude), Toyota LandCruiser... Nouja, en nog een paar... Wel zonde eigenlijk. Ze zijn allemaal kapot gegaan of iets dergelijks.
Hier een paar foto's van mijn auto's.. Het zijn er niet veel.. Als jullie nog detailfoto's willen zien van bepaalde auto's hoor ik het wel..

http://spaces.msn.com/members/bob/Perso ... photoalbum
Nou... Euhm... ik hoop dat jullie mijn collectie een beetje mooi vinden.. Als jullie meer foto's willen kunnen jullie me altijd malen of gewoon in dit topic vragen...
Groetjes,
Bob ...