Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Van ebay en net binnen gekomen een oude Siku Oldsmobile Yoronado. gemaakt van 1967-1974 met diamante koplampjes. Opklapbare stoel leuningen. Schaal lijkt 1:50.
Een Golf V en cabrio versie, Audi en een Mercedes SLK en VW Sharan, daarnaast een klein graafmachientje allen van Siku. Er komen de komende tijd nog meer aan. Veel via ruilen met anderen, ook van dit forum! Van Siku bestaat ook een catalogus van ruim 600 pagina's die heet de RAWE. Heerlijk leesvoer. Ik heb besloten om vooral de personen wagens te sparen. Buiten wat ik nu ruil met anderen aan vrachtwagens, lukt dat aardig.
Deze caravan heb ik ook alleen de auto niet meer en de caravan is inmiddels ondergekalkt
De auto die ervoor zat was een Blauwe Opel frontere 3 deurs en er zat een kano op het dak
Die caravan heb ik een tijdje geleden ook gekocht van iemand in Purmerend. Waar is ie dan ondergekalkt? Die ene vrachtwagen is ook niet meer compleet zie ik. Daar missen de glas en papierbak in. In die staat heb ik hem helaas ook.
Je moet eens gaan kijken in Stadtlohn, over de grens bij Winterswijk. Daar staat het Siku-museum (en Audi-) van Thomas Hoeing, met een waanzinnige collectie Siku. Hoeing staat trouwens ook altijd in Houten.