Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Je bent de tweede met deze Mini hier op het forum! Het is heel erg moeilijk om momenteel nog aan dit model te komen. Maar de kyosho versie wordt ook steeds moeilijker! Mooie verzameling auto's die je laat zien....ga zo door met sparen
Die mini is zeker geweldig. Heb hem helaas ook nog niet in de verzameling. Echt mooie aanwinsten de M5 is ook
Heb zelf net de Modelautofahrzeug en daar staat een heel artikle in over de CMC MB Mclaren wel de 1:12. Echt fantastich mooi om al dat handwerk te zien.
Ongelooflijk gedetailleerd, daar kan geen 1/43 tegenop Maar goed, dit zijn dan ook geen modellen waarvan je er honderden in een vitrine propt Waanzinnig mooie aanwinst, mag je terecht trots op zijn.
Ziet er zeker niet verkeerd uit! Ik zou alleen voor de grill-omlijsting een randje chroomtape gebruiken. Dan valt het minder op dat je 'm zelf gemaakt hebt. Ik vind de single frame grill best goed staan op de TT, trouwens.
zou ik zo brutaal mogen zijn te vragen wat u voor de CLK met cabriodak heefd betaald ben lange tijd opzoek naar dit model maar kan er geen vinden met dit ECHT werkende cabrio dak
dank
mvg
Maurice
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti