Ik heb er over nagedacht, en ik ben tot deze conclusie gekomen;
-Velgen hoeft niet, die zitten al standaard bij de kit( standaard velgen(zijn al erg groot) maar dan verchroomd

)
-Ik ga waarschijnlijk een neon buisje kopen, weet het nog niet zeker...
hier een beschrijving ervan:
Neon High Bright Kit Blue
Size/Lengte
1/10 - 15CM + Euro19,95
1/8 - 25CM + Euro22,95
1/5 - 35CM + Euro25,95
Neon High Bright Light Kit
voor alle RC auto's om een "Fast and the Furious" look te creëren. Deze set is speciaal ontwikkeld zodat deze direct in de body van een 1:10, 1:8 of 1:5 auto past. Dit neon High Bright buis is maar 2,3MM dik maar produceert ontzettend veel licht. De Neon High Bright lichten werken op een speciale inverter die gevoed wordt door twee AAA batterijen (niet inbegrepen). De inverter heeft twee mogelijkheden; de buizen kunnen continue branden maar ook knipperen. Er zijn drie verschillende lengtes verkrijgbaar, maar mochten de buizen toch te lang zijn, kunnen deze eenvoudig op de gewenste lengte ingekort worden. De set bestaat uit; een inverter, twee neon buizen, twee U-strips en 4 stukje twee-zijdig tape. Meer foto's onder de link.
Hier de fotos:
en dan in deze kleur (rood heb je niet, en dit komt het dichtste bij)
eerst moet ik die kit binnenhebben, dan kan ik zien of dit wel mogelijk is
Dit is de kit met de velgen, de velgen heb ik even wat uitvergroot voor de duidelijkheid:
En dit is mijn model (ook van Maisto, kit is ook van Maisto namelijk), er zit eigelijk (nog

) geen verschil in deze modellen, daarom mak ik die zelf wel
[MOD-EDIT]Bericht wat leesbaarder gemaakt door de tekst en foto's wat in elkaat te schuiven. Muiter