tuning sets???

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
360spider

tuning sets???

Bericht door 360spider »

Weet iemand een site waar je sets kan kopen om je modelauto, 1:18, kan upgraden, zoals velgen, spoilers en verlagingskits..... ik wil namelijk mijn ferrari's was opvrolijken :D
Afbeelding

[MOD-EDIT]Dit is meer een discussie geworden die in de pits thuishoort. Muiter
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

uhmm.... ik zou het niet weten, :think: ik zal voor je zoeken, vind het zelf ook wel interessant :D, maar het probleem is: hoe wil je die velgen veranderen??? je kunt ze er niet zomaar afrukken..... btw, ik zou het cool(lees: leuk) vinden als iemand een site vind met goedkope maar mooie sets, want ik ga (binnekort) een BMW Z8 Kit kopen (die geen lijm nodig heeft) dus zou ik waarschijnlijk dan heel erg gemakkelijk die velgen erop kunnen zetten, ben ook al besig met een soort 'boombox' voor achter in de kofferbak, maak wel een keer fotoos...enne... die boombox heeft ook een rood lampje :) krijg je zoon mooie gloed :D

BU
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Tuning doe je motorisch....
STYLING is uiterlijk van de auto aanpassen....

Groet Winno
Afbeelding
Maarten

Bericht door Maarten »

De setjes zijn goed verkrijgbaar bij ebay in Duitsland. Daar worden ook steeds meer autos aangeboden met deze aangepaste velgen. Het nadeel is vaak dat de wielen na de aanpassing niet meer kunnen draaien of sturen. En ik vind dat het het model geen goed doet.

Kijk bijv. bij http://www.hr-specials.de
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Ik heb er over nagedacht, en ik ben tot deze conclusie gekomen;
-Velgen hoeft niet, die zitten al standaard bij de kit( standaard velgen(zijn al erg groot) maar dan verchroomd :))
-Ik ga waarschijnlijk een neon buisje kopen, weet het nog niet zeker...
hier een beschrijving ervan:

Neon High Bright Kit Blue
Size/Lengte
1/10 - 15CM + Euro19,95
1/8 - 25CM + Euro22,95
1/5 - 35CM + Euro25,95

Neon High Bright Light Kit
voor alle RC auto's om een "Fast and the Furious" look te creëren. Deze set is speciaal ontwikkeld zodat deze direct in de body van een 1:10, 1:8 of 1:5 auto past. Dit neon High Bright buis is maar 2,3MM dik maar produceert ontzettend veel licht. De Neon High Bright lichten werken op een speciale inverter die gevoed wordt door twee AAA batterijen (niet inbegrepen). De inverter heeft twee mogelijkheden; de buizen kunnen continue branden maar ook knipperen. Er zijn drie verschillende lengtes verkrijgbaar, maar mochten de buizen toch te lang zijn, kunnen deze eenvoudig op de gewenste lengte ingekort worden. De set bestaat uit; een inverter, twee neon buizen, twee U-strips en 4 stukje twee-zijdig tape. Meer foto's onder de link.
Hier de fotos:

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

en dan in deze kleur (rood heb je niet, en dit komt het dichtste bij)
Afbeelding

eerst moet ik die kit binnenhebben, dan kan ik zien of dit wel mogelijk is :)

Dit is de kit met de velgen, de velgen heb ik even wat uitvergroot voor de duidelijkheid:
Afbeelding
En dit is mijn model (ook van Maisto, kit is ook van Maisto namelijk), er zit eigelijk (nog :)) geen verschil in deze modellen, daarom mak ik die zelf wel :D
Afbeelding

[MOD-EDIT]Bericht wat leesbaarder gemaakt door de tekst en foto's wat in elkaat te schuiven. Muiter
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

..... ik wil namelijk mijn ferrari's was opvrolijken
Oh nee toch.... :( Ferrari's zijn toch mooi genoeg! :doh:
Afbeelding
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Foei...Foei...Foei...Aan een Ferrari lig je niet te pallepoten! :thump_down:
Afbeelding

Forza Ferrari
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Wij hebben de upgrade-parts in onze collectie, helaas is alle 1:18 uitverkocht, en hebben we alleen nog 1:24

In de loop van de week komen de 1:18 velgen weer binnen.
///M Power

Bericht door ///M Power »

Ik zou het eigenlijk ook lelijk vinden hoor, zo'n ferrari met grote chromen velgen, maar volgens mij zijn daar ook al modellen van! (scheelt je een hoop werk!)
Ze worden gemaakt door Hotwheels onder de naam "West Coast Customs" (Wat ook een bedrijf is dat allerlei auto's, zoals de ferrari enzo, op de chrote chromen velchen manier styled)
Ik kon zo gauw alleen dit plaatje vinden, maar er zijn meer van deze auto's, oa een ferrari 360 spider.
Afbeelding

Ennuh, @ BU hoe wil jij een 1/10 neon staaf onder een 1:18 auto gaan hangen???
Size/Lengte
1/10 - 15CM + Euro19,95
1/8 - 25CM + Euro22,95
1/5 - 35CM + Euro25,95
Afbeelding
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

je kunt hem inkorten :), lees de tekst eens ;)
minipeugeot
Contacteer:

Bericht door minipeugeot »

Kijk eens op deze site

http://www.tuning18.com

Voldoende velgen, spoilers en andere tuning zaken.

gr. Marcel
Zie http://www.minipeugeot.eu voor alle informatie over Peugeot miniatuurauto's.
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

:worshippy: WOOOOW... Minipeugeot, ontzettend harteljik bedankt... :) zal er eens grondig naar kijken.....
Bracer

Bericht door Bracer »

Heyy, weer beetje later maja nu het er toch over gaat, Jada toys maakt ook optisch getunede wagens (ook normaal getuned) maar over het merk hoor ik vrij weinig. Zelf heb ik 4 wagens van Jada waarvan één met neonverlichtingaan alle 4 de kanten, ziet er goed uit al zeg ik het zelf, dus proberen wel waard d8 ik zo.

Afbeelding
Afbeelding

Kon alleen zo snel geen plaatje met de lichteffecten vinden in het donker maar het geeft wel extra effect als de auto een mooie grille heeft waar het licht door schijnt. :idea:

update: oww zie net dattie ook aanbevolen wordt op de site van tuning18, hehe. wel mooi.
Afbeelding
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Ja die Celica ken ik, als ze die modellen ook van BMW maakten... nou dan weet ik het wel :D

maargoed, dat maken ze niet, dus mak ik het wel :)

ksal wel ff een plaatje zoeken met de lichteffecten, heb er laatsts nog een gezien :think:...

BU
Bracer

Bericht door Bracer »

@ BU

Ja ik heb er ook eens een gevonden via google maar vind m niet meer.
Denk wel dat je inderdaad lang kunt wachten op een BMW-uitvoering. FF mailtje naar Jada sturen :lol:
Afbeelding
Plaats reactie