Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
JurrienK schreef:De pompinstallaties zijn erg mooi, gebruik je daar nou een pincet voor?
ehm, nee een pincet gebruik ik nooit alleen als ik iets ff neer moet zetten maar bij het bouwen van iets niet de reden is: met mn handen kan ik dingen gewoon vastzetten met mn "handbeweging", en bij een pincet is dat zo'n gedoe, wat als je iets kleins vast wil pakken en je knijpt te hard dan schiet het los en ben je het (meestal) kwijt of knijp je iets in prut, met je handen kan je dat gewoon "aanvoelen"
Waanzinnig goed! Alleen de details kunnen volgens mij nog wel iets beter. We weten dat je goed kunt bouwen, maar je kan je nu ook een gaan cocnentreren op de goede afwerking. Voor de rest: respect!
Donkervoort schreef:Waanzinnig goed! Alleen de details kunnen volgens mij nog wel iets beter. We weten dat je goed kunt bouwen, maar je kan je nu ook een gaan cocnentreren op de goede afwerking. Voor de rest: respect!
okee, bedankt als je het nog een keer goed wil komen bekijken moet je begin Februari naar de Modelbouwshow in Goes komen, daar sta ik namelijk ook! pb maar voor meer info