Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Die M3 is zeker erg mooi.
Ik heb deze zelf in het zilver. Wat me opviel is dat het model behoorlijk zwaar is. Een erg prachtige auto en echt een aanwinst!
Me Caprice is zoek geraakt helaas en die zal ook nooit meer komen denk ik.Ik dacht alles gehad te hebben maar blijkt dat er ook iets mis is gegaan met de Impala .Gelukkig heb ik wel me Lotus binnen gekregen.Een heel mooi model maar er is veel met stikkers gedaan.
Mooieren foto's volgen
De Lotus is erg gaaf idd (heb m zelf ook ) idd hij heeft een aantal minpuntjes zoals de stickers en het feit dat het een sealed body is, maar ondanks dat blijf ik het een topmodel vinden dat je bovendien niet iedere dag tegenkomt
(sjit nu ben k niet meer de enige die m heeft hiero )
Bracer schreef:De Lotus is erg gaaf idd (heb m zelf ook ) idd hij heeft een aantal minpuntjes zoals de stickers en het feit dat het een sealed body is, maar ondanks dat blijf ik het een topmodel vinden dat je bovendien niet iedere dag tegenkomt
(sjit nu ben k niet meer de enige die m heeft hiero )