toyota dealerversie met werkend licht
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
- Lexusfreak
Lexusfreak schreef:Maar nu snap ik niet waarom sommige winkels die modellen niet bestellen en dan verkopen:eh:
Omdat ze dan ook nog invoerechten / belasting (BTW) over moeten betalen en dan wordt het minder interesant om deze modellen te importeren vanuit het buitenland.
(En je betaald over het gehele bedrag BTW en invoerrechten dus
ook over de verzendkosten als ik me niet vergis)
En dan moet z'on model al gauw E100 of meer opbrengen want de verkoper zit er ook niet om vliegen te vangen.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
tom schreef:Lijkt me inderdaad een aardig gat in de markt om deze modellen te importeren. De Toyota spreekt me qua vorm niet aan, maar het schaalmodel is super!
Worden door verschillende fabrikante gemaakt. Ze verwachten dat je grote aantallen afneemt, sommige spreken zelfs over containers. Is daarom vaak niet rendabel voor winkels en distributeurs om deze Chinese modellen naar nederland te halen.
Toegevoegd na 1 minuten:
andre schreef:[..]
Omdat ze dan ook nog invoerechten / belasting (BTW) over moeten betalen en dan wordt het minder interesant om deze modellen te importeren vanuit het buitenland.
(En je betaald over het gehele bedrag BTW en invoerrechten dus
ook over de verzendkosten als ik me niet vergis)
En dan moet z'on model al gauw E100 of meer opbrengen want de verkoper zit er ook niet om vliegen te vangen.
Invoerrechten en vrachtkosten moet je betalen, als je een btw-nummer hebt hoef je geen btw te betalen, alleen af te dragen als je het model verkocht hebt.
- Lexusfreak
- Lexusfreak