Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
wat is hij laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang zeg die zal problemen hebben om te parkeren hier in brugge maar wel mooi,niet echt iets voor mij ,maar dat neemt niets weg en ook maar gelukkig dat niet iedereen het zelfde verzameld natuurlijk
Ook ik heb even de moeite genomen om bij schuiten miniaturen een kijkje te gaan nemen. Onder het genot van een heerlijk stuk je cake en koffie hebben ik de volgende modellen meegenomen:
Dit zijn dus mijn veroveringen. Voorlopig heb ik even geen plaats meer in me kast en weer genoeg in mijn portemonnee
De reviews en foto's zullen ter zijner tijd wel op mijn site te vinden zijn!!
Het ging eerlijk gezegd sneller dan ik zelf dacht, en er waren nog meer mooie modellen die ik eigenlijk mee wilde nemen maar dan zouden mijn ouders denk ik mijn bankrekening blokkeren