In welke auto rijden we zelf
- Bird
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Oops... dat ik dit topic over het hoofd heb gezien
Maar hier komt de mijne:
kijk ook op : http://home.planet.nl/~mounten/mijn_auto.html voor als je wil weten wat er al aan versleuteld is
Maar hier komt de mijne:
kijk ook op : http://home.planet.nl/~mounten/mijn_auto.html voor als je wil weten wat er al aan versleuteld is
Ook weer een exemplaar aan de 1:1-verzameling toegevoegd. Bevriende garagehouder kreeg deze ingeruild en vond het zonde als-ie zou worden geëxporteerd of afgetrapt. Hij is van 1986 (één van de eerste van dit type) en heeft 290.000 km gelopen. Hij is roest- en schadevrij en altijd dealeronderhouden, boekjes zitten erbij. Reservewiel is nog nooit gebruikt, gereedschapsset is ongebruikt, er zit een jaren-'80 radio in, er is nog nooit in gerookt. Bekleding is als nieuw, stoelen niet doorgezeten.
Heb er al 300 km mee gereden, heerlijke bak.
Heb er al 300 km mee gereden, heerlijke bak.
- Jolly Club
En dat wilde die vriend nou net voorkomen, zonde van die bak. Polen weten wel wat goede betrouwbare auto's zijn blijkbaar...
En die 7 zijn allemaal 1:1, ben nog op zoek naar een passende vitrine
Modelauto's heb ik om en nabij de 1500, heb al even niet meer geteld.
De 1:1s zijn inderdaad allemaal Audi's, om precies te zijn:
-1977 Audi 80 LS
-1978 Audi 80 GLS
-1978 Audi 80 GLX
-1978 Audi Fox GTI (USA)
-1986 Audi 80 1.8S
-1988 Audi 90 quattro 2.3E
-1990 Audi 80 2.0E
En die 7 zijn allemaal 1:1, ben nog op zoek naar een passende vitrine
Modelauto's heb ik om en nabij de 1500, heb al even niet meer geteld.
De 1:1s zijn inderdaad allemaal Audi's, om precies te zijn:
-1977 Audi 80 LS
-1978 Audi 80 GLS
-1978 Audi 80 GLX
-1978 Audi Fox GTI (USA)
-1986 Audi 80 1.8S
-1988 Audi 90 quattro 2.3E
-1990 Audi 80 2.0E
Mijn auto, een 1951 Mercury, lichtjes aangepast aan deze tijd:
Oh nee, het is deze. Zucht, mens moet blijven dromen he.
Vooras repareren.
Voorzichtig het zand in met o.a. Kale
Ondertussen heb ik er dus al wel het nodige aan gedaan, en hij is nog lang niet klaar. Volgend weekend headers en nieuwe uitlaat, en dan kan ik (als er niks kapot gaat ) gaan sparen voor een nieuwe paintjob, voorafgegaan door het dichtlassen van de body.
Ik ben er ook al voorzichtig het terrein mee in geweest (rondje eurocircuit Valkenswaard) ondanks dat ik zei dat ik dat nooooooit zou doen.
En ondanks dat ik het hele rondje zat te jammeren dat ik vanalles kapot hoorde breken, is het wel te gek om een modderige heuvel van dik 45 graden omhoog te ploeteren.
Oh nee, het is deze. Zucht, mens moet blijven dromen he.
Vooras repareren.
Voorzichtig het zand in met o.a. Kale
Ondertussen heb ik er dus al wel het nodige aan gedaan, en hij is nog lang niet klaar. Volgend weekend headers en nieuwe uitlaat, en dan kan ik (als er niks kapot gaat ) gaan sparen voor een nieuwe paintjob, voorafgegaan door het dichtlassen van de body.
Ik ben er ook al voorzichtig het terrein mee in geweest (rondje eurocircuit Valkenswaard) ondanks dat ik zei dat ik dat nooooooit zou doen.
En ondanks dat ik het hele rondje zat te jammeren dat ik vanalles kapot hoorde breken, is het wel te gek om een modderige heuvel van dik 45 graden omhoog te ploeteren.
None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
- Quadrifoglio Verde
- Contacteer:
Mijn bolide: Alfa 146 1.4 TS 16v L. Drie jaar geleden gekocht en ik heb er alweer 80 000 mee gereden. Heerlijke wagen en voor een basismodel is hij lekker snel. Alle belangrijke dingen zitten er wel zo'n beetje op, behalve airco
Helaas is het onderhoud wel wat prijzig als je veel rijdt, maar je krijgt er ook een mooie, ruime wagen voor terug
(de zijknipperlichten zijn inmiddels vervangen door een witte exemplaren)
Helaas is het onderhoud wel wat prijzig als je veel rijdt, maar je krijgt er ook een mooie, ruime wagen voor terug
(de zijknipperlichten zijn inmiddels vervangen door een witte exemplaren)