Collectie van Bieck (1:18 24/7)
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
AUTOart 1:18 Chevrolet Corvette C5-R #64 winnaar GTS klasse Le Mans 2004
Deze kreeg ik vorige week al binnen, maar ik had geen tijd om foto's te maken. Daarnaast wou ik eerst nog ff dit met de verkoper afhandelen:
Ik heb het gelukkig redelijk kunnen fixen, en inclusief de korting die ik hiervoor kreeg kwam het op 30 eurie voor een nieuwe AA, dus mij hoor je verder niet klagen...

Deze kreeg ik vorige week al binnen, maar ik had geen tijd om foto's te maken. Daarnaast wou ik eerst nog ff dit met de verkoper afhandelen:

Ik heb het gelukkig redelijk kunnen fixen, en inclusief de korting die ik hiervoor kreeg kwam het op 30 eurie voor een nieuwe AA, dus mij hoor je verder niet klagen...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Thanks guys!
Zo ziet het gehavende wiel er nu uit:

Zo ziet het gehavende wiel er nu uit:

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
En weer een klassebak erbij Bieck
In het geel komt ie erg goed uit en die zwarte kont geeft hem toch iets extra's aan uitstraling zeker omdat de achterlichten er zo lekker duister door aandoen
En het detail is weer als vanouds Aa, zelfs de structuur op t stuurwiel
De schade heb je ook netjes gefixt en de foto's zijn wederom super gelukt
Zeker een model dat mijn verzameling ook ooit mag verrijken

In het geel komt ie erg goed uit en die zwarte kont geeft hem toch iets extra's aan uitstraling zeker omdat de achterlichten er zo lekker duister door aandoen

De schade heb je ook netjes gefixt en de foto's zijn wederom super gelukt

Zeker een model dat mijn verzameling ook ooit mag verrijken

Heel mooi model, geen geld! Ook al is ie wat gehavend, je hebt hem goed gerepareert!

Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk