Ik vind sealed maar niks en ik zie hier dan ook geen voordelen in. Ik betaal liever iets meer voor open gaande modellen met mooie details.
Dan snap ik niet dat je een Bentley Speed 8 gekocht hebt en niet gewoon wacht op de open versie.
Ik vind sealed maar niks en ik zie hier dan ook geen voordelen in. Ik betaal liever iets meer voor open gaande modellen met mooie details.
St. Paul schreef:AA en Exoto is dan ook wel appels met peren vergelijken. Bij exoto zijn 80% van de 700 gebruikte delen onder de kap verwerkt. Ik kan me wel voorstellen dat je dat wilt zien. Maar daar betaal je dan ook een factor 2 tot 3 voor.Ik vind sealed maar niks en ik zie hier dan ook geen voordelen in. Ik betaal liever iets meer voor open gaande modellen met mooie details.
Dan snap ik niet dat je een Bentley Speed 8 gekocht hebt en niet gewoon wacht op de open versie.
St. Paul schreef:Dan snap ik niet dat je een Bentley Speed 8 gekocht hebt en niet gewoon wacht op de open versie.
AA en Exoto is dan ook wel appels met peren vergelijken. Bij exoto zijn 80% van de 700 gebruikte delen onder de kap verwerkt. Ik kan me wel voorstellen dat je dat wilt zien. Maar daar betaal je dan ook een factor 2 tot 3 voor.
Als ik een willekeurige Exoto naast een standaard AA zie staan dan zie ik ook bijna geen verschil. Dat verschil zie je alleen in de winkel als de prijsjes er op liggen. Ik snap ook niet dat Exoto een hele site maakt waar mooie foto's van de motor van de wagens op staat terwijl AA hooguit foto's plaatst met een open deur zodat je het stuur ziet. Zelfs niet bij de minstens 40 dollar duurdere en vele malen gedetailleerdere (dan standaard AA versies) speciale modellen. Zoals de Jaguar XJ13 en de prachtige Mazda 787B die er aan komt.