Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er is een nieuwkomer op de Ferrari model markt, en wat voor een, prachtige modellen van Ferrari F1 .
Bekijk het maar eens, dit is werkelijk het einde!
De modellen zijn wel zeer duur, en ik denk voor de "Happy Few"
http://www.autodromo.co.uk Er zal in de toekomst ook een verdeler zijn in België
Frans schreef:Niet te duur??? Als voor Jou 5000 Euro niet te duur is!!!!!
Das wel erg duur.
Ik vind ze wel heel erg mooi als ik naar die beelden in de Gallery kijk. Maar ik dacht bij 1 model te zien dat de decals erop liggen, dus dat je het rechthoekie er duidelijk opziet en dat vind ik voor 5.000 euro wel ff te gek.
De modellen zijn echt subliem gemaakt hoor, supergedetailleerd echt geweldig maar als je dan naar deze foto kijkt qua decals http://www.autodromo.co.uk/enlarge/014.jpg Misschien dat het komt omdat het alleen het prototype is, maar dat weet ik niet.
als dit een prototype is met superdetail, dan hadden ze de decals er ook wel beter op kunnen doen. Alles lijkt perfect, maar zoals je zei, op de decals na. Errug jammer.....en errug duur....
Ik ben ook deze 2 onderstaande modellen tegen gekomen in schaal 1:5.... zijn wel mooi maar ook heel erg duur (3000 euro) .... deze komen denk ik niet in mijn vitrine kast te staan jammer genoeg....
Dit word inderdaad moeilijk om in je vitrinekast te zetten, zon wagen is een meter lang en ook nog een 30 tot 35 cm breed, moet je flinke kast voor hebben
360spider schreef:Dit word inderdaad moeilijk om in je vitrinekast te zetten, zon wagen is een meter lang en ook nog een 30 tot 35 cm breed, moet je flinke kast voor hebben
en behoorlijk stevige glasplaten, je moet er niet aan denken dat zoiets er doorheen zakt
Ik geloof wel dat je die modellen op 1/5 thuis krijgt met een vitrine, en op een houten plank. Ja voor zo een prijs mag dat wel!!!
Ja die dingen zijn al bijna 1M lang, en zullen wel flink doorwegen.