straks evenaren ze nog de kwaliteit van autoart TVR freak's verzameling (27/04/07: Alfa Romeo Giulia GTA!)
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
- Donkervoort
Heel mooi model, en die prijs/kwaliteit verhouding is geweldig!
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
De nieuwste aanwinst van mijn collectie is weer een Porsche. Dit keer geen 904, 906 of 917 maar een 935. Het model is van Carousel 1 en is bijna zo goed als het model van Exoto. De details zijn echt waanzinnig. Er zijn vier opengaande delen en het model voelt lekker zwaar aan. Ik heb een aantal foto's gemaakt samen met een andere en iets grotere aanwinst
Een paar van jullie weten misschien al wat dat is, maar de rest kan het zien op de eerste foto's. Ik zou zeggen: kiek en geniet!

TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Timo911 schreef:Die Carousel is idd wel een mooi model kheb de '81 uitvoering er al van en de Brumos ga ik binnekort ook kopen..
Kvind het toch wel een niveauke minder dan Exoto.. En de prijs is dezelfde![]()
M3 is echt wel sjiekde kleur past der super goe bij.. Die van uw ouders?
De Carousel versie van de 935 is inderdaad niet zo mooi als die van Exoto, maar ik heb hem dan ook voor €40,- gekocht. De M3 is inderdaad van mijn vader ja. Ik vind het zelf ook een erg mooie kleur. Carbonzwart is ook erg gaaf, maar dan wordt het snel zo'n maffiabak...
Kever schreef:Leuke model auto, en leuke 1:1 auto
Verder vindt ik ook de foto 8 en 9 erg leuk met de weerspiegeling van de modelauto in de lak van de 1:1 auto
Deze foto's zijn gemaakt op een tafel, vandaar dat ze ook spiegelen
Porsche 917L
Mijn laaste update voor dit jaar is deze 1/18 Porsche 917L #21 van Autoart. Het klinkt misschien een beetje vreemd dat ik dit zeg, maar volgend jaar komt er weer zoveel moois uit dat ik nu alvast maar ga sparen
Maar wat is het een mooi model, echt super! Ik ben reeds al in het bezit van twee 917K's van AA, maar deze is toch echt een stuk beter. Ik heb nog geen foto's kunnen maken, en dat zal nog wel ff duren omdat we op het moment geen camera hebben...
Hier een foto van het model:

Maar wat is het een mooi model, echt super! Ik ben reeds al in het bezit van twee 917K's van AA, maar deze is toch echt een stuk beter. Ik heb nog geen foto's kunnen maken, en dat zal nog wel ff duren omdat we op het moment geen camera hebben...
Hier een foto van het model:

Laatst gewijzigd door TVR freak op do 01 dec 2005 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Donkervoort

Wat een indrukwekkend model voor die lage prijs