Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie aanwinst Adriaan! Je hebt ook de goede kleur gelukkig. Zal mooi op de plank staan naast de Mk1 en de Sagaris! Ik hoop voor je dat ze de Griffith, Cerbera, Tamora, Chimeara enz ook nog gaan uitbrengen! Ik duim ervoor!
De nieuwste aanwinst van mijn collectie is weer een Porsche. Dit keer geen 904, 906 of 917 maar een 935. Het model is van Carousel 1 en is bijna zo goed als het model van Exoto. De details zijn echt waanzinnig. Er zijn vier opengaande delen en het model voelt lekker zwaar aan. Ik heb een aantal foto's gemaakt samen met een andere en iets grotere aanwinst Een paar van jullie weten misschien al wat dat is, maar de rest kan het zien op de eerste foto's. Ik zou zeggen: kiek en geniet!
Die Carousel is idd wel een mooi model kheb de '81 uitvoering er al van en de Brumos ga ik binnekort ook kopen..
Kvind het toch wel een niveauke minder dan Exoto.. En de prijs is dezelfde
M3 is echt wel sjiek de kleur past der super goe bij.. Die van uw ouders?
Timo911 schreef:Die Carousel is idd wel een mooi model kheb de '81 uitvoering er al van en de Brumos ga ik binnekort ook kopen.. Kvind het toch wel een niveauke minder dan Exoto.. En de prijs is dezelfde
M3 is echt wel sjiek de kleur past der super goe bij.. Die van uw ouders?
De Carousel versie van de 935 is inderdaad niet zo mooi als die van Exoto, maar ik heb hem dan ook voor €40,- gekocht. De M3 is inderdaad van mijn vader ja. Ik vind het zelf ook een erg mooie kleur. Carbonzwart is ook erg gaaf, maar dan wordt het snel zo'n maffiabak...
Mijn laaste update voor dit jaar is deze 1/18 Porsche 917L #21 van Autoart. Het klinkt misschien een beetje vreemd dat ik dit zeg, maar volgend jaar komt er weer zoveel moois uit dat ik nu alvast maar ga sparen
Maar wat is het een mooi model, echt super! Ik ben reeds al in het bezit van twee 917K's van AA, maar deze is toch echt een stuk beter. Ik heb nog geen foto's kunnen maken, en dat zal nog wel ff duren omdat we op het moment geen camera hebben...
Hier een foto van het model:
Laatst gewijzigd door TVR freak op do 01 dec 2005 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Normaal zeg ik: foto's zeggen meer dan 1000 woorden. Maar als ik "Porsche 917L" hoor, kan ik me er een prachtige voorstelling bij maken en weet ik zeker dat dit 1 van de mooiste modellen is die AutoArt de laatste tijd heeft geproduceerd!