Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ook nog niet getoond op het forum maar mag zeker niet ontbreken.
De prototype van de Chrysler PT Cruizer, de Pronto Cruizer van Maisto 1:18. Wat mij betreft hadden ze hem zo mogen laten want hij is vele malen mooier dan het model dat op het moment rond rijd
(heb bij het maken van deze foto's een beetje met het licht lopen spelen, alle commentaar welkom )
Bracer schreef:Ook nog niet getoond op het forum maar mag zeker niet ontbreken. De prototype van de Chrysler PT Cruizer, de Pronto Cruizer van Maisto 1:18. Wat mij betreft hadden ze hem zo mogen laten want hij is vele malen mooier dan het model dat op het moment rond rijd
nou je hebt niet helemaal gelijk
als je bij mijn prive colectie kijkt zie je de pronto ook staan
Wederom een kwestie van smaak, ik vind de kont van het huidige model te hoog om hem net zo lekker dik te laten ogen zoals de neus wat het (in mijn ogen) een onsamenhangend geheel maakt. Ook de gemonteerde bumpers vind ik bij het huidige model erg jammer maar dat heeft geloof ik met de wetgeving te maken
@ Caprigek, ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik hem wel al had maar nog niet laten zien op t forum
Bracer schreef:Wederom een kwestie van smaak, ik vind de kont van het huidige model te hoog om hem net zo lekker dik te laten ogen zoals de neus wat het (in mijn ogen) een onsamenhangend geheel maakt. Ook de gemonteerde bumpers vind ik bij het huidige model erg jammer maar dat heeft geloof ik met de wetgeving te maken
@ Caprigek, ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik hem wel al had maar nog niet laten zien op t forum
1. Ik kende het model niet, maar vindt ik erg goed model van Maisto!
2. Ik kende de 1:1 niet maar ik vind hem erg mooi, ben het met je eens dat het mooier is dan de PT van nu