Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Om m`n verzameling compleet te maken ben ik op zoek naar foto`s van de shakedown A22 van Jos Verstappen.
Ik weet dat er hier niet zoveel F1 fans zitten maar toch probeer ik het op deze manier.
Dit is de enigste foto die ik heb.
Ik ben er bijna zeker van dat in de Formule 1 dat jaar er een paar staan, duidelijke ook denk ik. Als je wilt scan ik ze eens in, maar ik vrees dat dit zeker voor na het weekend zal zijn aangezien ik de komende 3 dagen niet thuis ga zijn. Als ge er de maandag nog nodig hebt stuur me dan zondag even een pmmetje. Goed?
ik was even in de war met de A21, daar was toch ook een Shakedown van gemaakt door Matt? Of is dat nu juist de A22? De kleurstelling zou toch hetzelfde zijn?
Yurinator schreef:Ik ben er bijna zeker van dat in de Formule 1 dat jaar er een paar staan, duidelijke ook denk ik. Als je wilt scan ik ze eens in, maar ik vrees dat dit zeker voor na het weekend zal zijn aangezien ik de komende 3 dagen niet thuis ga zijn. Als ge er de maandag nog nodig hebt stuur me dan zondag even een pmmetje. Goed?
Okè zal ik zeer zeker doen..........alvast bedankt
zipperscales schreef:ik was even in de war met de A21, daar was toch ook een Shakedown van gemaakt door Matt? Of is dat nu juist de A22? De kleurstelling zou toch hetzelfde zijn?
De kleurstelling van de A21 en A22 shakedowns waren i.d.d hetzelfde.
Ik moet zeggen dat dit pas de tweede foto is die ik ooit van de A22 shakedown gezien heb. Voor zover ik mij kan herinneren is de A22 shakedown precies hetzelfde als de race uitvoering. Oranje en zwarte vlakken zijn hetzelfde,...maar dan zonder enige vorm van reclame.
Matt Modelautos schreef:[..] De kleurstelling van de A21 en A22 shakedowns waren i.d.d hetzelfde. Ik moet zeggen dat dit pas de tweede foto is die ik ooit van de A22 shakedown gezien heb. Voor zover ik mij kan herinneren is de A22 shakedown precies hetzelfde als de race uitvoering. Oranje en zwarte vlakken zijn hetzelfde,...maar dan zonder enige vorm van reclame.
Zijn die foto's van Special Models ook van 21 Februari, want bij de foto's van de testsessie op 21 Februari zijn de zijkanten van de achtervleugels oranje en bij de foto's van Special Models zijn deze zwart.
Zie onderstaande Bernoldi foto:
Of Bernoldi reed met oranje zijkanten en Verstappen met zwarte, dat kan natuurlijk ook nog.
Of de foto's van Special Models ook van 21 en 22 februari zijn weet ik niet zeker, maar wat ik wél zeker weet is dat de zwarte testcar van 2 februari de shakedown uitvoering is. Ik heb toendertijd op de nog oude Verstappen site hier de foto's en info vanaf gehaald en het model nagebouwd.
Op zijn nieuwe site staat dit archief helaas niet meer op.