Foto`s gezocht shake down Jos Verstappen.

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
Special Models

Foto`s gezocht shake down Jos Verstappen.

Bericht door Special Models »

Om m`n verzameling compleet te maken ben ik op zoek naar foto`s van de shakedown A22 van Jos Verstappen.
Ik weet dat er hier niet zoveel F1 fans zitten maar toch probeer ik het op deze manier.
Dit is de enigste foto die ik heb.
Afbeelding
Verzamelen is de kunst van het kopen
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Denk dat hier behoorlijk wat formule1 fans zitten, maar die zijn lang niet allemaal Verstappen fan 8)
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Ik ben er bijna zeker van dat in de Formule 1 dat jaar er een paar staan, duidelijke ook denk ik. Als je wilt scan ik ze eens in, maar ik vrees dat dit zeker voor na het weekend zal zijn aangezien ik de komende 3 dagen niet thuis ga zijn. Als ge er de maandag nog nodig hebt stuur me dan zondag even een pmmetje. Goed?
zipperscales
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

ik was even in de war met de A21, daar was toch ook een Shakedown van gemaakt door Matt? Of is dat nu juist de A22? De kleurstelling zou toch hetzelfde zijn?
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Special Models

Yurinator schreef:Ik ben er bijna zeker van dat in de Formule 1 dat jaar er een paar staan, duidelijke ook denk ik. Als je wilt scan ik ze eens in, maar ik vrees dat dit zeker voor na het weekend zal zijn aangezien ik de komende 3 dagen niet thuis ga zijn. Als ge er de maandag nog nodig hebt stuur me dan zondag even een pmmetje. Goed?

Okè zal ik zeer zeker doen..........alvast bedankt :thump_up:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

zipperscales schreef:ik was even in de war met de A21, daar was toch ook een Shakedown van gemaakt door Matt? Of is dat nu juist de A22? De kleurstelling zou toch hetzelfde zijn?

De kleurstelling van de A21 en A22 shakedowns waren i.d.d hetzelfde.
Ik moet zeggen dat dit pas de tweede foto is die ik ooit van de A22 shakedown gezien heb. Voor zover ik mij kan herinneren is de A22 shakedown precies hetzelfde als de race uitvoering. Oranje en zwarte vlakken zijn hetzelfde,...maar dan zonder enige vorm van reclame.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Special Models

Matt Modelautos schreef:[..]
De kleurstelling van de A21 en A22 shakedowns waren i.d.d hetzelfde.
Ik moet zeggen dat dit pas de tweede foto is die ik ooit van de A22 shakedown gezien heb. Voor zover ik mij kan herinneren is de A22 shakedown precies hetzelfde als de race uitvoering. Oranje en zwarte vlakken zijn hetzelfde,...maar dan zonder enige vorm van reclame.

Klopt helemaal :thump_up: Bedankt
Afbeelding
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Alleen,.........dit is NIET de shakedown, maar een testuitvoering. :doh:
Jos Verstappen en Enrique Bernoldi hebben op 21 en 22 februari 2001 deze auto getest op het circuit van Silverstone.
http://www.formula-photos.co.uk/cgi-bin/photos.pl?event_id=4&request=0&start=0

De shakedown was al uitgevoerd op 2 februari 2001, en wel in een zwarte testcar.
Afbeelding
Carpe Diem

boerke04

Bericht door boerke04 »

Zijn die foto's van Special Models ook van 21 Februari, want bij de foto's van de testsessie op 21 Februari zijn de zijkanten van de achtervleugels oranje en bij de foto's van Special Models zijn deze zwart.

Zie onderstaande Bernoldi foto:
Afbeelding

Of Bernoldi reed met oranje zijkanten en Verstappen met zwarte, dat kan natuurlijk ook nog.
Afbeelding
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Of de foto's van Special Models ook van 21 en 22 februari zijn weet ik niet zeker, maar wat ik wél zeker weet is dat de zwarte testcar van 2 februari de shakedown uitvoering is. Ik heb toendertijd op de nog oude Verstappen site hier de foto's en info vanaf gehaald en het model nagebouwd.
Op zijn nieuwe site staat dit archief helaas niet meer op.
Carpe Diem

zipperscales
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Deze kwam ik nog tegen van de A21, misschien speciaal voor de La Rosa omdat Repsol zijn sponsor was:

Afbeelding

Afbeelding
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Plaats reactie