Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
als ik de resultaten zo zie is de golfV gti populair, ik kan er al aan komen alleen in het rood ,en schaal zeker 1 op18 ik krijg deze week de eerste binnen ,en wil natuurlijk wel zien dat het een nette wagen is als ik hem heb zal ik er detail foto's maken en zullen te zien zijn op mijn site voor eventuele belangstelling laat het maar horen , kijk anders in de te koop gedeelte staat al een advertentie
De eerste kleur voor de Modus is uit:
Ook deze 1:18 is van Norev
Ik weet dit is een 1:18 topic is maar voor deze 1:43 heb ik toch respect. Nu nog in 1:18
Ik dacht dat Maisto de Porsche 911 (997) CarreraS Cabrio en Coupe maakte, maar Norev nu dus ook. Zag ze op een bekende website staan zij hebben ernaar gekeken, en het bleek echt van Norev te zijn.
Die ziet er idd goed uit..
Alleen vind ik deze niet terug op hun site Is Norev hetzelfde van kwaliteit als Maisto? of eerder Minichamps/AutoArt kwaliteit?
En heeft er iemand een idee of AutoArt of nog ne andere fabrikant (buiten Maisto) deze 997-reeks gaat uitbrengen? Anders zou ik deze van Norev wel willen aanschaffen denk ik
Ik vind dat Norev qua kwaliteit tussen Maisto en AA inhangt. Maar als je de prijs erbij in acht neemt meer naar de AA kant dan de Maisto kant. Norev mag wat mij betreft lekker blijven groeien.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
St. Paul schreef:Ik vind dat Norev qua kwaliteit tussen Maisto en AA inhangt. Maar als je de prijs erbij in acht neemt meer naar de AA kant dan de Maisto kant. Norev mag wat mij betreft lekker blijven groeien.
Fout, heb ze gezien voor 30 euro. Das toch meer Maisto prijs.