Yurinator update 24/12/2006 (en nu even lange rust)
Weer een mooie update, vooral de Porsche-livery's zijn erg mooi
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Nice, ik vind die Jordan het mooist
geweldige vormen en mooie livery!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Gekocht in Essen en gekregen voor Sinterklaas (mits beetje bijbetalen van de Sint natuurlijk
). Exoto Ferrari 312T4. Echt een superknap model, deze wilde ik ongelooflijk graag hebben en hoopte hem in Essen op de kop te kunnen tikken...en de prijs viel vind ook nog wel mee. Deze zou nog in een aparte display moeten komen, maar ik heb er nog geen gezocht.
Hij komt samen met de 312 van Niki Lauda (op regenbanden) in een gift-set. Maar deze is van mijn broef (om de kosten te drukken en die Lauda had ik al van Minichamps). Maar omdat hij nog geen plaats heeft zal ik daar later eens een fototje van trekken (hopelijk met een nieuwe camera want deze werkt een beetje tegen.
Deze stond ook nog in Essen. C5-R van Le Mans...als je naar mijn avatar kijkt weet je wel waarom ik deze zo graag wilde
.
Zo zit mijn vitrine er voor het moment uit, een beetje overvol, maar normaalgezien is het eventjes stil op model-front...
...tenzij die 787B nog voor het eind van het jaar komt
.

Hij komt samen met de 312 van Niki Lauda (op regenbanden) in een gift-set. Maar deze is van mijn broef (om de kosten te drukken en die Lauda had ik al van Minichamps). Maar omdat hij nog geen plaats heeft zal ik daar later eens een fototje van trekken (hopelijk met een nieuwe camera want deze werkt een beetje tegen.
Deze stond ook nog in Essen. C5-R van Le Mans...als je naar mijn avatar kijkt weet je wel waarom ik deze zo graag wilde

Zo zit mijn vitrine er voor het moment uit, een beetje overvol, maar normaalgezien is het eventjes stil op model-front...

...tenzij die 787B nog voor het eind van het jaar komt

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: