Tom's Audi's en meer- een quattro van Atlas
- Donkervoort
Dankzij een tip van Caprigek heb ik er weer twee (zes) modellen bij. Beetje raar... maar bij een bekende drogisterijketen waar je ook leningen kunt afsluiten en je auto kunt laten keuren hebben ze een aanbieding van sets met drie 1:43 Cararama-modellen, in twee van die sets zit ook een Audi. Zodoende ben ik de eigenaar van een witte A6 van het nieuwe model en als je dat een rare kleur vindt: er was ook nog een knaloranje A8.
Bij deze overigens verder uitstekende modellen kwamen de volgende extra's die ongetwijfeld wel ergens in mijn vitrines zullen belanden: een L-R Defender, een M-B G-Klasse, een Fiat Punto van de eerste generatie en een VW New Beetle Cabriolet. Nog geen vier euro voor zo'n set vond ik erg netjes en alle modellen zijn keurig gemaakt.
Bij deze overigens verder uitstekende modellen kwamen de volgende extra's die ongetwijfeld wel ergens in mijn vitrines zullen belanden: een L-R Defender, een M-B G-Klasse, een Fiat Punto van de eerste generatie en een VW New Beetle Cabriolet. Nog geen vier euro voor zo'n set vond ik erg netjes en alle modellen zijn keurig gemaakt.
-
Vandaag weer een tripje Houten voor een zeer productieve NAMAC-beurs.
Nieuwe aanwinsten: 1:18 Kyosho A3 Sportback in het zilver, A8 W12 in het zwart metallic, Norev A6 Avant in het rood metallic.
In iets van 1:35(?) voor weinig een A4 van het vorige model van Welly, in 1:43 een Troféu rally-quattro in Marlboro-kleuren, een speciale editie.
Verder nog een stukje circuit-diorama, een eenvoudige.
Foto's volgen, maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin om de 1:18s uit hun doos te halen...
Nieuwe aanwinsten: 1:18 Kyosho A3 Sportback in het zilver, A8 W12 in het zwart metallic, Norev A6 Avant in het rood metallic.
In iets van 1:35(?) voor weinig een A4 van het vorige model van Welly, in 1:43 een Troféu rally-quattro in Marlboro-kleuren, een speciale editie.
Verder nog een stukje circuit-diorama, een eenvoudige.
Foto's volgen, maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin om de 1:18s uit hun doos te halen...
- Donkervoort
OK, zijn ze dan... samen met mijn nieuwe en mijn oude diorama.
Troféu 1:43 quattro 1982 Rally Cote d'Ivoire M. Mouton, Speidel special edition
Minichamps 1:43 Sport quattro set 25 jahre quattro special edition
Kyosho 1:18 A3 Sportback dealer ed. Lichtsilber
Prachtig model, met onder andere mooie gordels (losse gesp) en deelbaar neerklapbare achterbank
Kyosho 1:18 A8 W12 dealer ed. Phantomschwarz
Ook hier veel interieurdetail, beter zichtbaar door de lichte kleur.
Norev 1:18 A6 Avant dealer ed. Canyonrot
Fantastische kleur lak, veel detail.

Troféu 1:43 quattro 1982 Rally Cote d'Ivoire M. Mouton, Speidel special edition

Minichamps 1:43 Sport quattro set 25 jahre quattro special edition

Kyosho 1:18 A3 Sportback dealer ed. Lichtsilber
Prachtig model, met onder andere mooie gordels (losse gesp) en deelbaar neerklapbare achterbank

Kyosho 1:18 A8 W12 dealer ed. Phantomschwarz
Ook hier veel interieurdetail, beter zichtbaar door de lichte kleur.

Norev 1:18 A6 Avant dealer ed. Canyonrot
Fantastische kleur lak, veel detail.

Fantastische auto's ik ben ook van plan die A8 W12 te halen en die Audi A6 maar wat ik gezien heb en zelf in het Audi en Bentley topic gepost heb moet ik flink sparen voor al de audi en bentley modellen!
MAAR SUPER AANWINSTEN
Brent®
MAAR SUPER AANWINSTEN

Brent®
"Power makes no noise. It's there and it works"

Bekijk ook mijn collectie:http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=6786

Bekijk ook mijn collectie:http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=6786
Hele mooie aanwinsten!
Ook jij hebt zo te zien een diorama meegenomen vanuit Houten??

Ook jij hebt zo te zien een diorama meegenomen vanuit Houten??
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk