Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bart schreef:Fout, heb ze gezien voor 30 euro. Das toch meer Maisto prijs.
Wat ik zei was dat ik vind dat Norev qua kwaliteit tussen Maisto en AA inhangt. Als je die prijs erbij in acht neemt en bedenkt dat je toch nog zulke kwaliteit krijgt zitten ze concurrerend meer richting AA dan Maisto.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ben ik het mee eens. Die Simca 1000, Citroën SM en DS zien er super uit. Dat geeft goede hoop voor de toekomst! Gezien de prijzen vind ik dat je nu bijzonder veel waar voor je geld krijgt en de modelkeuze is bijzonder origineel.
De Audi's (gemaakt met medewerking van Kyosho) zijn nog een klasse hoger, die zijn niet of nauwelijks te onderscheiden van wat Kyosho zelf maakt. Toch vind ik de prijzen nog alleszins redelijk.
Nu alleen nog iets aan de prijzen óf de kwaliteit van de 1:43s doen, die zijn nog niet helemaal van Minichamps-niveau.
tom schreef:Ben ik het mee eens. Die Simca 1000, Citroën SM en DS zien er super uit. Dat geeft goede hoop voor de toekomst! Gezien de prijzen vind ik dat je nu bijzonder veel waar voor je geld krijgt en de modelkeuze is bijzonder origineel. De Audi's (gemaakt met medewerking van Kyosho) zijn nog een klasse hoger, die zijn niet of nauwelijks te onderscheiden van wat Kyosho zelf maakt. Toch vind ik de prijzen nog alleszins redelijk.
Nu alleen nog iets aan de prijzen óf de kwaliteit van de 1:43s doen, die zijn nog niet helemaal van Minichamps-niveau.