Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Na het zien van Ricardo's overzichtsfoto's ben ik ook een beetje doorgeslagen. Ik heb ook het fototoestel gepakt en wat foto's gemaakt van mijn kasten die momenteel hier staan. Gisteren kast 1 (bovenste foto) opnieuw ingeruimd en voorzien van een dubbele rij wagens door voetjes te plaatsen. Daardoor is kast 2 weer minder vol waar weer nieuwe aanwinsten in kunnen. En kast 3 heb ik ook wat leuke modellen staan en die zit ook al redelijk vol.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Hier zijn de foto's:
Staat erg strak zo. Ruimteproblemen heeft bijna iedere verzamelaar, jammer dat alles zo strak op elkaar staat dat je de modellen alleen nog maar van voren kunt zien.
Die standaards zijn erg mooi, leuk ook dat ze bijna onzichtbaar zijn. Ik vermoed alleen dat je niet tegen de kast moet stoten...
Idd, die Mustang... Moet ik beslist eens laten overvliegen, jammer dat ze (op een bekende Duitse site die ze even hadden na) die niet in Europa verkopen.