Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zoals ik al had aangekondigd bestaat mijn collectie uit high-end (CMCs en Kyosho's) maar ook low-end spul. Hierbij een paar voorbeelden van recente vondsten:
Maisto's TT roadster
Cararama's A8
Cararama's A6
Als die A8 knaloranje lijkt... dan klopt dat. Bizarre kleurkeuze, maar hij zal kleine kinderen wel aanspreken. Overigens voor de rest best een aardig model, zeker als je er niet meer dan 1,30 voor hoeft te betalen.
Zeker, correcte wielen en gedetailleerd chassis erbij... als je 'm vergelijkt met de Maisto (2 euro bij de Zeeman) dan zie je een wereld van verschil.
Als je ziet wat Cararama presteert voor de erg vriendelijke prijs, vind ik ze de grote winnaar. Tel daarbij op dat ze een bijzonder leuke keus hebben in onderwerpen en dit is een merk wat uitstekend geschikt is voor beginnende verzamelaars en iemand die de gaten in zijn collectie wil dichten.
Was vandaag bij de Audi-dealer voor een homokineethoes voor mijn 1:1.
Die was niet op voorraad maar er stond ook een vitrine met modellen in de showroom. Dus ben ik nu eigenaar van een 1:43 NSU Wankel Spider en Sport Prinz, gemaakt door Minichamps. Ze stonden er al even, kreeg een korting van 50%...
A4 AVANT TDI Dolfijngrijs
Ga nu ook weer een schaalmodel in deze kleur proberen te vinden
Mijn vorige was gemakkelijk een grijze A4 Avant model 2000 Welke heb jij Deze komt in 1/18
Laatst gewijzigd door Porsche op za 04 feb 2006 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.