Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
fobie schreef:[..]De 307 WRC is een sealed model en ik heb hem gekocht voor 45 euro.Dat is de juiste prijs voor een sealed.De meeste handelaars vragen voor dit model 60 euro of meer.De prijs dus van een non-sealed model.Dus ik denk dat ofwel de firma die deze modellen importeerd in Nederland of Belgie hogere prijzen vraagt aan zijn afnemers of als je ze kan kopen voor 45 euro de handelaars te hoge prijzen vragen.Waarom kan de ene ze voor minder dan 50 euro aanbieden en de andere minimum 65 euro .De hoogste prijs die ik tot nog toe betaald heb voor een sealed is 54 euro.Dat is volgens mij een aanvaardbaar bedrag.Nog een vb.de Sierra Panache NON sealed kost bijna overal ongeveer 75 euro maar bij één van de partners kost hij slechts 64 euro. Waarom voor hetzelfde model zo'n 11 euro verschil.Winstmarges van deze laatste zijn misschien niet zo hoog. Dis is mijn mening hé ,ik zeg niet dat ze correct is.
Dat is de grootste onzin die ik hier gelezen heb, gelukkig zet je erbij dat dit je mening is en niet correct is, want deze argumentatie slaat werkelijk nergens op
Op dit moment is het nog niet bij straatversies het geval, maar ik denk dat ik qua rallyversies zal uitwijken naar bijvoorbeeld Sunstar. Iets mindere kwaliteit, wle goedkoper en NS Meer voordelen dus dan nadelen.
Hoewel ik de Aston Martin DB9 Lm absoluut wil hebben, koop ik deze dus niet, vanwege het feit dat deze auto Sealed is.
Ik wacht maar af en ik hoop dat deze beauty ooit wordt uitgebracht zoals ik dat zou willen.
Ik heb het geaccepteerd, en dus wel gekozen om de auto dan ook niet te kopen.
Omdat ik niks tegen de fabrikant op zich heb, alleen het beleid qua sealen bij de sportmodellen. Nou ben ik niet de grootste verzamelaar van autosportmodellen maar zoals eerder gezegd heb ik wel de vrees dat dit overslaat op andere modellen buiten deze categorie. Mocht Aa ooit daadwerkelijk overstappen op sealed straatversies zijn ze aan mij een klant armer
Dat is de grootste onzin die ik hier gelezen heb, gelukkig zet je erbij dat dit je mening is en niet correct is, want deze argumentatie slaat werkelijk nergens op
Motorhead, solliciteer je naar de functie beschermheilige van de detailhandel?
En jij hebt DE verklaring voor de prijsverschillen
fobie schreef:[..] En jij hebt DE verklaring voor de prijsverschillen
Populariteit, hoe lang het al op de markt is en wie, uit welk land ook vaak, het verkoopt.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Het zal zichzelf wel reguleren, denk ik. Als er genoeg mensen zijn die geen genoegen nemen met sealed modellen zal het fenomeen wel weer verdwijnen voor de fabrikant dat doet.
Die Aston Martin wordt anders wel in een unsealed versie uitgebracht door een andere fabrikant. Dus daar kan iedereen de sealed AA voor laten staan.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.