Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ferrari F40 red / yellow march 06
Ferrari Enzo black / red april 06
Ferrari FXX may 06
Ferrari Testarossa red / silver june 06
Ferrari Super America red july 06
Ferrari Super America blue july 06
Volgens mij heeft Mattell het dan eindelijk begrepen, hier zitten vast een heleboel mensen op te wachten en als de Ferrari's aanslaan trekken ze de lijn misschien door naar de andere merken
En als ik de foto's zo zie is het niet verkeerd.... wordt wel eens tijd dat er weer nieuwe goede kwaliteit ferrari's uitkwamen in 1:18 tegen een betaalbare prijs....
Ik ben benieuwd of de kwaliteit ook kan wedijveren met Kyosho en AA. Zelfs een kwaliteit in de buurt van die van de MC Car Collection zou een enorme verbetering zijn.
Zou er eindelijk iemand bij Ferrari wakker geworden zijn en gezien hebben dat serieuze verzamelaars niet echt vrolijk worden van de huidige HW-modellen?
Dit is echt heel leuk nieuws! Die F40 is het overwegen waard, de rest vind ik niet interessant, maar als de prijs niet te hoog wordt gaat ie er zeker komen...
Ik ben bang dat die Ferrari's in Nederland wel een stukkie duurder zullen worden... We staan niet op de Mattel kaart van de wereld..
Dat betekent dat onze modellen via Mattel in Denemarken moeten komen en dan via een distributeur naar de groothandel/winkelier...
uit betrouwbare bron heb ik al vernomen dat ze eerder rond de 70 euro moeten gaan kosten...
Als ik het zo zie zijn dit gewoon de standaard Hotwheels modellen met een extra likje verf
Mijn zelf opgewaardeerde Burago F40 ziet er in ieder geval nagenoeg hetzelfde uit als het model op die site, dus €70 zou dan ook echt te gek voor woorden zijn eerlijk gezegd
Ze zien er beter uit dan de normale hotwheels, maar ik kom er eerlijk gezegd niet achter wát het nu is wat ze anders maken? Ik zie wel zwarte raamlijsten, en de ramen lijken helderder te zijn.. maar voor de rest??
Even een paar foto's ter vergelijking me de gewone burago F40
Eerst maar eens wachten tot ze er werkelijk zijn. Misschien gaan ze er hier dan ook wel komen, en kan ik eindelijk die lelijke burago's de deur uit doen
Laatst gewijzigd door jelmer op vr 13 jan 2006 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, hij ziet er toch zeker een stuk beter uit als de standaard versie, maar de een prijs van 70 euro lijkt me echt veel te veel... De velgen zijn volgens mij nieuw, eindelijk mooie rubbere banden, mooie stoelen met gordels en photo-etch onderdelen, een stuk gedetailleerdere motor en kofferruimte... Ik vind hem er zeker goed uit zien, maar nogmaals, de prijs is veeeeeeeeeel te hoog.
wordt eindelijk tijd dat ze nog eens mooie betaalbare Ferrari´s gaan maken , hopelijk hebben ze dezelfde kwaliteit als kyosho Heb dan wel een probleem want zie dat ze bijna elke maand een model gaan uitbrengen waar ga ik die plaatsen