Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Idd leuke review en ook super dat Autoart ook extra details aan deze auto gegeven heeft zoals de EHBO koffer en dergelijke. Mooie review Bas en de foto's misstaan zeker niet
Zo, das een hele afwijking van je gewoonlijke aankopen, maar wel echt een super model om te zien. Deze heb ik toevallig ook gisteren in het echt mogen aanschouwen en het detail is gewoon fenomenaal zeker een topstuk voor je verzameling
Heel erg gefeliciteerd met dit onwijs mooie model!
Ik heb een tijdje geleden ernstig lopen twijfelen om ook wat klassieke GP wagens van CMC aan te gaan schaffen, vooral deze legendarische W196R!
Maar ze zijn toch iets te duur en als ik er eenmaal aan begin is het hek van de dam. In plaats daarvan geniet ik wel van jouw foto's. Zijn er nog andere CMC's die je op het oog hebt?
Ja, wil ooit nog eens de renntransporter op de kop tikken voor een leuk bedrag. Maar ze zijn idd niet goedkoop. We zien wel of ie er komt en wanneer...eerst nog mijn kyosho en autoart verzameling eens uitbreiden