Voor welk model ga je 'vreemd'?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Zo heb ik ook een vreemde in de verzameling: De Maserati F250 van CMC op1/18. Maserati was vroeger de ergste rivaal voor Ferrari!
Afbeelding
Afbeelding

Forza Ferrari
bigodino
Contacteer:

Bericht door bigodino »

Ik verzamel Ferrari's, maar ik maak een enkele uitzondering. Het blijft wel Italiaans: ik heb ook een zwak voor Lancia's (Stratos, Rally, Delta en kijk uit naar de Fulvia). Verder twee Lamborghini's van AutoArt (Miura, Countach) en als er een mooie Maserati Bora of Khamsin o.i.d. uitkomt, zal ik die niet afslaan. Heb ook nog twee Ducati's. Meest vreemde eend is denk ik wel de Landrover, maar die heb ik puur gekocht voor een diorama (hoewel ik het ook een gaaf model vind).

Verder twee BMW's (van auto's die ik in het echt heb gehad) en Impreza's om mijn echte auto na te kunnen bouwen. Ik had een verzamelingetje BMW's van Minichamps, maar die heb ik verkocht, evenals een verzameling legervoertuigen van Solido/Verem. Heb nog wel een Hanomag halftrack van Dinky Toys, maar die doe ik nooit meer weg (jeugdsentiment).
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
BMW M3

Bericht door BMW M3 »

Ik ben nog nooit echt vreemdgegaan :mrgreen: , maar ik zou het wel willen :mrgreen: , bijv. de 1:18 Autoart BMW 2002 Turbo of BMW M3 GTR Nurburgring 2004 #42 :worshippy:
http://www.aa-collection.com/autoartsho ... 0445a2.jpg
Tja, prachtig hoor, maar nu het geld nog :doh: :lol:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Kverzamel uitsluitend Porsches en daar gaat het normaalgezien bij blijven (grootste reden is het financiele, dus het moet ergens bij blijven..) maar als ik het mn eigen toe zou geven of ik euromillions win :D dan zouden er zeker verschillende oudere wagens bijkomen van verschillende merken zoals: Jaguar, Ferrari, Aston Martin, Mercedes, Bmw, Triumh en dan zijn er nog zoveel andere :P om alleen nog maar over de amerikaanse wagens te spreken.. Ah en om zeker niet te vergeten: de Hummer H1's
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Ik heb nu toch een model gekocht die totaal niet bij mijn verzameling past (ene kant wel maar aan de andere kant totaal niet :mrgreen:)maar ik vond het erg mooi vond. Ergens volgende week zien jullie het wel :mrgreen: .
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Erik O

Bericht door Erik O »

Persoonlijk doe ik niets anders dan vreemd gaan, :wink: In mijn schooljaren was het alleen maar Ferrari,

Maar nu ze met die oerlelijke 430, 612 en 575 komen ben ik blij dat ik jaren geleden al ben overgestapt op de chaos-theorie :mrgreen:
Nothing beats a TurboCharger!
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Een Ford Focus Rally van Eddie Stobart. :mrgreen:

Iemand die begint met een transportbedrijfje en eindigt met een fanclub en mensen die betalen om "bedrijfskleding" te mogen dragen is zeker wel een uitstapje waard. :worshippy:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Den_Bruyne

yep

Bericht door Den_Bruyne »

ff van mij 1:18 reeks afgestapt voor dit model : B.Engeneering Edonis

Afbeelding
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

1/43 BMW M3 GTR (goudgeel) Minichamps

Eigenlijk gekocht voor m'n vriendin, die gek was van BMW 3 en geel
Helaas is het ondertussen gedaan en heb ik hem niet meer kunnen afgeven.
Waarschijnlijk ga ik hem verkopen...

Iemand geïnteresseerd? Zit nog spiksplinternieuw in doosje :)
Was 34 euro in de winkel.
Lexusfreak

Bericht door Lexusfreak »

Ik spaar voornamelijk Japanse modellen, maar ik stap al gauw over naar duitse modellen.
-bmw
-audi

maar mercedes zal er NOOIT komen.
ik ga denk ik mischien ook binnenkort me 1ste audi kopen de a8 w12.
supernova

Bericht door supernova »

Tot nu toe heb ik mezelf nog altijd 'op het rechte pad' kunnen houden door alleen Formule 1 modellen van Minichamps te kopen. Maar toen laatst de Jagermeister BMW M3 1988 (DTM) 1:18 binnenkwam die ik voor m'n broer besteld had vond ik 'm zelf ook echt prachtig. :worshippy: Daarom zei ik ook letterlijk 'ik ga er niet te lang naar kijken, want het verzamelen wordt anders wel erg duur voor me'. D'r zijn zoveel modellen waarbij het water je uit de mond loopt... :angel:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

De enige wijze waarop ik vreemd kan gaan is als ik een andere schaal koop en dat is nog net gebeurt 8) 8)
autofreakie
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

:roll: Bij mij is het veel erger verlopen toen ik begon met verzamelen ging ik alleen Renaults doen maarja ... :oops: Het ging al snel naar Duitse 1:18des ! Maar nu zal dit niet meer gebeuren dit jaar wordt er extra hard gewerkt aan de Renault collectie ! :) Al een geluk heb ik al een paar opkopers gevonden die geïntrsseerd zijn in enkele modellen ! :mrgreen: Dan heb ik weer plek , want die glasplaatjes kosten ook poen ! :? Maar veel modellen van de collectie heb ik gekregen als cadeau van familie ofzo naatuurlijk geen Renaults (zo zeldzaam dat ze zijn) , :lol: Maar nu durf ik ze niet te verkopen omdat ik ze als cadeau heb gekregen !
Renault, Drive The Change !
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Hoofdzakelijk spaar ik "Dutch Drivers" maar wil wel eens een Porsche kopen in 1:18. Daarnaast heb ik de hele Porsche Supercup en Carrera cup in 1:43 compleet vanaf 2003 tot nu.
Dodge Charger 1970

Bericht door Dodge Charger 1970 »

Ik spaar voor namelijk 1:18.
Maar ik vind de Spyker C8 ook heel mooi
en die is niet in 1:18 dus voor die ga ik wel een keer vreemd naar 1:43.
Plaats reactie