Gerwin's Collectie [Update 23 november 2007, vitrine]
Niemand anders comments
Ik heb deze week iig de nieuwe galsplaatjes gekregen, dus kon ik mijn vitrine aanpakken. Eerst alles uitgepakt, schoongemaakt, extra plaatjes erbij in gezet en toen weer inruimen. ik heb nu de beschikking over 10 rimmen in mijn vitrine en dat kan qua drukte net. De vitrine is namelijk iets meer dan 2 meter hoog.

Misschien dat ik hier en daar nog iets ga schuiven, maar ik denk dat het grotendeels zo blijft. En nu maar wachten op een nieuwe vitrine
Gerwin

Ik heb deze week iig de nieuwe galsplaatjes gekregen, dus kon ik mijn vitrine aanpakken. Eerst alles uitgepakt, schoongemaakt, extra plaatjes erbij in gezet en toen weer inruimen. ik heb nu de beschikking over 10 rimmen in mijn vitrine en dat kan qua drukte net. De vitrine is namelijk iets meer dan 2 meter hoog.

Misschien dat ik hier en daar nog iets ga schuiven, maar ik denk dat het grotendeels zo blijft. En nu maar wachten op een nieuwe vitrine

Gerwin

Zo, het is even geleden, maar ik leef ook nog steeds hoor
. Ik zal weer eens iets van me laten horen hier, inmiddels ben ik 18 jaren jong (24 juli), ik heb in 2 maand mijn rijbewijs gehaald en toer inmiddels dus al weer even zelfstandig rond (geen auto, maar er staan er immers twee voor de deur). Verder ben ik erg druk op school en dan schieten dingen als dit forum (met uitzondering van bliksembezoek) er tussenin. De modelbouwhobby blijft wel bovenaan, maar het verzamelen staat niet stil. Sinds dat ik de laatste foto's van mijn nieuwe glasplaten heb ik slechts 3 nieuwe modellen, maar veel meer ruimte heb ik domweg niet. het gaat om de volgende modellen (niet al te beste foto's):
1:18 Revell, Opel Kadet 1900 Rally (kleine putje in het dak, dus met fikse korting, reparen komt t.z.t. wel)

1:18 Kyosho, Mercedes Benz E320 T-Model MB-Dealermodel

1:18 Maisto, Mercedes Benz A 160 MB-Dealermodel

Wel leuke modellen, zeker de Kadet en de E-Class. Ik krijg komende weken weer iets meer tijd, dus ga mijn website op de schop. Daarbij worden alle modellen (beginnende bij de nieuwe) opnieuw gefotografeerd, dus je kunnen de komende tijd weer iets van mij verwachten.
Gerwin

1:18 Revell, Opel Kadet 1900 Rally (kleine putje in het dak, dus met fikse korting, reparen komt t.z.t. wel)

1:18 Kyosho, Mercedes Benz E320 T-Model MB-Dealermodel

1:18 Maisto, Mercedes Benz A 160 MB-Dealermodel

Wel leuke modellen, zeker de Kadet en de E-Class. Ik krijg komende weken weer iets meer tijd, dus ga mijn website op de schop. Daarbij worden alle modellen (beginnende bij de nieuwe) opnieuw gefotografeerd, dus je kunnen de komende tijd weer iets van mij verwachten.
Gerwin

- mr.x turbo
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
En nog niet zo lang geleden was ik hier, vandaag weer even een bliksembezoek. Ik zou graag weer wat posten hier en daar en jullie super up to date houden, maar met het andere forum enzo, ik heb er gewoonweg te weinig tijd voor. Dan maar met bliksembezoeken, tijd voor een update. Ik heb weer een modelletje erbij, wat mij betreft de oer-Mercedes: de 240D van Revell:

En ja hoor, ik ben ook aan de website begonnen. Op http://www.scalemodelworld.nl.tt is het resultaat van de eerste inspanning te zien. Aan de modelbouw en links afdeling wordt gewerkt. Als voorproefje is de site van de 240D al gemaakt, de rest werkt helaas nog niet (maar daar wordt uiteraard aan gewerkt
).
Hebben jullie vragen, opmerking of comments, laat het a.u.b weten.
Gerwin

En ja hoor, ik ben ook aan de website begonnen. Op http://www.scalemodelworld.nl.tt is het resultaat van de eerste inspanning te zien. Aan de modelbouw en links afdeling wordt gewerkt. Als voorproefje is de site van de 240D al gemaakt, de rest werkt helaas nog niet (maar daar wordt uiteraard aan gewerkt

Hebben jullie vragen, opmerking of comments, laat het a.u.b weten.
Gerwin