Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ricardo schreef:Om eerlijk te zijn vind ik de details een beetje tegenvallen.
Ik heb ze vorige week in mijn handen gehad, qua detail wel aardig maar nog al grof. En omdat alles aan dat ding zo klein is vallen de verflagen nog al dik uit en tevens op sommige puntjes wat slorig wat de details idd geen goed doet. Maar goed eindelijk eens een Donkervoort.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ik stond er zaterdag bij te twijfelen, er zit tenslotte een Audi-motor in de nieuwe Donkervoorts. Helaas waren de prijzen best wel fors (anderhalve Minichamps, op zich niet gek voor handbouw trouwens) dus ik heb ze laten staan... maar ik sluit niet uit dat er ooit eentje komt, want ik vind Donkervoorts helemaal super.
St. Paul schreef:qua detail wel aardig maar nog al grof. En omdat alles aan dat ding zo klein is vallen de verflagen nog al dik uit en tevens op sommige puntjes wat slorig wat de details idd geen goed doet.
Ja, weer zon klein minpuntje. Dit had volgens mij wel iets beter gekunnen. Ik had het iig wel verwacht voor deze prijs. De verf is soms wel erg dik en het lijkt wel of ze de final touch vergeten zijn op de motorkap.
ha, daar is de eerste dan toch persoonlijk was ik toch als eerste voor de oranje gegaan (maar dat wist je al) Dat rood met geel steekt toch in mn ogen Maar toch leuk dat je eindelijk een wagen van je favoriete merk op de plank hebt staan nu nog een beetje spelen met je camera om de fotos scherp te krijgen en dan hopelijk binnenkort een leuke groepsfoto
Update 13 Oktober 2005 - Replicars Donkervoort D8 Cup Orange
Zo, nummer twee vanmiddag gekocht. Eindelijk! Wat een supermodel, nog mooiere details dan de rode. Voor het interieur van deze racer, met de gordels en brandblussertje ziet er erg gelikt uit. De rolkooi buitenom is ook gaaf. Het kleurenschema van deze auto vind ik heel erg mooi.
De rode D8 was een Wide Track, gelukkig heeft Replicars de fout niet gemaakt en heeft de racer de gewone D8 voorkant meegegeven. De Wide Track is namelijk nooit in de racerij geweest. Ik ben wat aan het experimenteren geweest met camera, resultaat viel tegen, maar er zitten wel mooie shots tussen. Morgen nog maar eens buiten proberen! Enjoy the show!
FOTO'S OPVRAAGBAAR VIA PB
Laatst gewijzigd door Donkervoort op za 18 mar 2006 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.