Le Mans 2005

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
tom

Bericht door tom »

Wat een schitterende foto's van een geweldige race! Ik heb echt zitten genieten (en gebaald dat ik niet de moeite heb genomen om erheen te rijden!)
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Nou heren, hebben jullie toevallig nog de Porsche Dauer Porsche N°35 Le Mans 1994 gekocht??
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Idd mooie foto's Mike. Alleen had je die Aston Martin wel even mogen wassen. :mrgreen:
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Hier dan wat foto's van de Polo :D

Allereerst natuurlijk het onderkomen waar we in verbleven:

Afbeelding

Dinsdag daar aangekomen in de loop van de middag en lekker het tentje opgezet en wat gerelaxed 8)

Woensdag was het wat minder weer, wat zeg ik het was gewoon kl*teweer, en via meteoconsult.nl kregen we ook uitstekende informatie over het weer in france (Ik weet i.i.g dat in geen weerman moet worden want mijn voorspellingen werden niet in dank afgenomen :shifty:

Hier wat foto's van de Woensdag kwalificatie, want weer of geen weer Die Hard fans zijn we 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Donderdag ging het de goede kant op lekker zonnetje en een aangename temp. 's avonds weer lekker naar het circuit en genieten :D

Afbeelding

Afbeelding

Nog een leuk drieluikje van een Aston Martin die on a rampage was :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vrijdag was het Pitwalkdag 8)

Natuurlijk bij:

Afbeelding

en bij:

Afbeelding

wezen kijken, maar eigenlijk hebben we ze allemaal gezien, heb zelf foto's van Ferrari's gemaakt :shock: :mrgreen:

De parade hebben we maar overgeslagen, we wisten dat Mike ging dus die heeft er mooie foto's gemaakt :thump_up: :P

Zaterdag: RACE DAY!! 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Erg naar mijn zin gehad en zins m'n vriendin Tom Coronel tegen het lijf is gelopen is ze er helemaal weg van :eh: :mrgreen: Geluk bij een ongeluk kwamen we hem de volgende dag weer tegen en toen gewapend met een stift en een foto van de Spyker er een krabbel op laten zetten, met als gevolg dat we Le Mans verlieten met 3 wagen waarin Tom gereden heeft en de Zilver/oranje Spyker omdat ze die zo mooi vond en veel op de nieuwe vond lijken(duurt nog even voordat die uitkomt maar die moet er ook komen :shifty:) en natuurlijk de Shell Dauer 1:43 :dance:

Volgend jaar zeker weten weer :thump_up:

P.s. veel, heel veel exoten gezien, maar deze vond ik toch wel het speciaalst:

Afbeelding

:drool: :drool:
BMW M3

Bericht door BMW M3 »

Echt super!!!!!!!!!!! :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Ik heb nog steeds een film liggen over Le Mans.. Michel Vaillant.. kent iemand die van de stripboeken :?:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Mooie foto's Polo :thump_up:

Ik wist dat jij mooie actiefoto's langs de baan zou maken, dus heb ik me meer gericht op de parade van vrijdag :mrgreen:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

model1op43 schreef:Mooie foto's Polo :thump_up:

Ik wist dat jij mooie actiefoto's langs de baan zou maken, dus heb ik me meer gericht op de parade van vrijdag :mrgreen:

inderdaad mooie foto's ,mike die heeft andere motorkappen op de lens gezet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thump_up: :thump_up:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

BMW M3 schreef:Echt super!!!!!!!!!!! :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Ik heb nog steeds een film liggen over Le Mans.. Michel Vaillant.. kent iemand die van de stripboeken :?:

Kent iemand Asterix? Tuurlijk kennen we Michel en Steve. Ben er mee opgegroeid en Le Mans ken ik via zijn verhalen. Die film is een beetje flut, maar wel aardige beelden maar Le Mans is ver te zoeken vond ik.

@ Heel leuk om die foto's te zien, ik wil terug!!!!! Na het weekend hoop ik zelf wat te kunnen plaatsen.
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Een waanzinnige mooie ervaring hebben jullie, Le Mans gangers, gehad.
Ook fijn om te horen, dat inmiddels iedereen ook ongeschonden weer thuis is gekomen. :thump_up:

De meesten zelfs met mooie aanwinsten, maar dat is normaal, als je zulke evenementen bezoekt.

En de schitterende foto's laten duidelijk zien, dat de niet aanwezigen iets hebben gemist. :(
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Het is dat ik dit jaar vanwege examens moest thuis blijven, maar volgend jaar lijkt me zeker leuk om te gaan met het forum

ideetje :?:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Bart schreef:Het is dat ik dit jaar vanwege examens moest thuis blijven, maar volgend jaar lijkt me zeker leuk om te gaan met het forum

ideetje :?:

Is zeker een idee, was het dit jaar eigenlijk al, zie eerste foto ;) alleen veel mensjes konden helaas niet vandaar dat het clubje klein was.
Plaats reactie