Le Mans 2005
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Hier dan wat foto's van de Polo
Allereerst natuurlijk het onderkomen waar we in verbleven:
Dinsdag daar aangekomen in de loop van de middag en lekker het tentje opgezet en wat gerelaxed
Woensdag was het wat minder weer, wat zeg ik het was gewoon kl*teweer, en via meteoconsult.nl kregen we ook uitstekende informatie over het weer in france (Ik weet i.i.g dat in geen weerman moet worden want mijn voorspellingen werden niet in dank afgenomen
Hier wat foto's van de Woensdag kwalificatie, want weer of geen weer Die Hard fans zijn we
Donderdag ging het de goede kant op lekker zonnetje en een aangename temp. 's avonds weer lekker naar het circuit en genieten
Nog een leuk drieluikje van een Aston Martin die on a rampage was
Vrijdag was het Pitwalkdag
Natuurlijk bij:
en bij:
wezen kijken, maar eigenlijk hebben we ze allemaal gezien, heb zelf foto's van Ferrari's gemaakt
De parade hebben we maar overgeslagen, we wisten dat Mike ging dus die heeft er mooie foto's gemaakt
Zaterdag: RACE DAY!!
Erg naar mijn zin gehad en zins m'n vriendin Tom Coronel tegen het lijf is gelopen is ze er helemaal weg van
Geluk bij een ongeluk kwamen we hem de volgende dag weer tegen en toen gewapend met een stift en een foto van de Spyker er een krabbel op laten zetten, met als gevolg dat we Le Mans verlieten met 3 wagen waarin Tom gereden heeft en de Zilver/oranje Spyker omdat ze die zo mooi vond en veel op de nieuwe vond lijken(duurt nog even voordat die uitkomt maar die moet er ook komen
) en natuurlijk de Shell Dauer 1:43
Volgend jaar zeker weten weer
P.s. veel, heel veel exoten gezien, maar deze vond ik toch wel het speciaalst:

Allereerst natuurlijk het onderkomen waar we in verbleven:

Dinsdag daar aangekomen in de loop van de middag en lekker het tentje opgezet en wat gerelaxed

Woensdag was het wat minder weer, wat zeg ik het was gewoon kl*teweer, en via meteoconsult.nl kregen we ook uitstekende informatie over het weer in france (Ik weet i.i.g dat in geen weerman moet worden want mijn voorspellingen werden niet in dank afgenomen

Hier wat foto's van de Woensdag kwalificatie, want weer of geen weer Die Hard fans zijn we

Donderdag ging het de goede kant op lekker zonnetje en een aangename temp. 's avonds weer lekker naar het circuit en genieten

Nog een leuk drieluikje van een Aston Martin die on a rampage was

Vrijdag was het Pitwalkdag

Natuurlijk bij:

en bij:

wezen kijken, maar eigenlijk hebben we ze allemaal gezien, heb zelf foto's van Ferrari's gemaakt

De parade hebben we maar overgeslagen, we wisten dat Mike ging dus die heeft er mooie foto's gemaakt

Zaterdag: RACE DAY!!

Erg naar mijn zin gehad en zins m'n vriendin Tom Coronel tegen het lijf is gelopen is ze er helemaal weg van

Volgend jaar zeker weten weer

P.s. veel, heel veel exoten gezien, maar deze vond ik toch wel het speciaalst:

- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooie foto's Polo
Ik wist dat jij mooie actiefoto's langs de baan zou maken, dus heb ik me meer gericht op de parade van vrijdag

Ik wist dat jij mooie actiefoto's langs de baan zou maken, dus heb ik me meer gericht op de parade van vrijdag

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
BMW M3 schreef:Echt super!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb nog steeds een film liggen over Le Mans.. Michel Vaillant.. kent iemand die van de stripboeken
Kent iemand Asterix? Tuurlijk kennen we Michel en Steve. Ben er mee opgegroeid en Le Mans ken ik via zijn verhalen. Die film is een beetje flut, maar wel aardige beelden maar Le Mans is ver te zoeken vond ik.
@ Heel leuk om die foto's te zien, ik wil terug!!!!! Na het weekend hoop ik zelf wat te kunnen plaatsen.
-
Een waanzinnige mooie ervaring hebben jullie, Le Mans gangers, gehad.
Ook fijn om te horen, dat inmiddels iedereen ook ongeschonden weer thuis is gekomen.
De meesten zelfs met mooie aanwinsten, maar dat is normaal, als je zulke evenementen bezoekt.
En de schitterende foto's laten duidelijk zien, dat de niet aanwezigen iets hebben gemist.
Ook fijn om te horen, dat inmiddels iedereen ook ongeschonden weer thuis is gekomen.

De meesten zelfs met mooie aanwinsten, maar dat is normaal, als je zulke evenementen bezoekt.
En de schitterende foto's laten duidelijk zien, dat de niet aanwezigen iets hebben gemist.