Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik wist niet (of was vergeten..) dat Kyosho ook een geweatherde versie van deze Mini heeft gemaakt. Ken het model zo wel van Solido, maar deze ziet er veel fraaier uit
Eén kleine kritische noot, volgens mij klopt het patroon van de ruitenwissers op de voorruit niet helemaal met de positie van de wissers zelf
Ixo ziet er helemaal super uit, dacht dat die Mini's allemaal hetzelfde waren, maar ze hebben ook echt werk gemaakt van dat oude grilletje en zo...prachtig wagentje
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:Eén kleine kritische noot, volgens mij klopt het patroon van de ruitenwissers op de voorruit niet helemaal met de positie van de wissers zelf
Zat er op te wachten tot iemand het zou zien hier, had 't zelf namelijk ook al ontdekt.
Heeft iemand hier trouwens 'ervaring' met die schroefjes met driehoekige kop bij het IXO-modelletje? Ik krijg dat ding met geen mogelijkheid van z 'n voetje ....
1) zo'n klein plat horloge-schroevedraaiertje zou misschien uitkomst kunnen bieden
2) beugelzaagje/ijzerzaagje of figuurzaag voorzichtig onder voor- of achterwielen doorschuiven en dan het schroefje voorzichtig doorzagen en met tangetje de resten uit auto en doosje zien te draaien
Klussen met Jolly werd mede mogelijk gemaakt door FBTO Verzekeringen
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Mooie update! Jammer dat het 1/18 model al wat ouder is en daardoor niet zo gedetailleerds als de vernieuwde versies, maar desalnietemin een zeer mooi model!
Erg mooi spul! Die Volvo vond ik helemaal super toen-ie uitkwam, nog steeds een leuke auto. Ik heb afgelopen week drie van die Bentleys in 1:1 gezien, dikke bak en een mooi model.
Die Spyker, tja... gaaf monster!