Gerwin z'n 1/18 collectie - update 24-04: PMA Carrera GT
Grappig is dat jij een vergelijking hebt gemaakt met deze Groep 5 en die andere CSL. Is de Gr 5 toch nóg een stukje dikker...Hele mooie foto's van een heel mooi model! Heb hem hier ook staan, het is echt 1 van mijn favorieten!
Vind ik ook. En met een simpele camerea is het ook makkelijker om leuke foto's te maken, er is genoeg licht buiten.Mijn voorkeur blijft echt bij buitenfoto's
snelheid = evenwicht
Weer een update, ditmaal een Citroën C6 van Norev.
Een zeer mooi model met leuke details zoals een beweegbare keuzehendel van de automaat en portiervakken die open en dicht kunnen.
Wat fotootjes:
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:

12:

13:

14:

Vanavond komen er nog wat interieurfoto's, buiten was het te koud, kreeg de deuren niet open met half gevoelloze handen.
Een zeer mooi model met leuke details zoals een beweegbare keuzehendel van de automaat en portiervakken die open en dicht kunnen.
Wat fotootjes:
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:

12:

13:

14:

Vanavond komen er nog wat interieurfoto's, buiten was het te koud, kreeg de deuren niet open met half gevoelloze handen.
snelheid = evenwicht
- ferrariboy
- Contacteer:
was nat op de grond zeker
knappe foto´s
knappe foto´s
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
Was inderdaad nogal nat, geen droog plekje te vinden op het landpad...
Met één knie aan de grond en de camera proberen recht te houden vaak geklikt, en er zaten toch wat plaatswaardige resultaten tussen.
Bedankt voor de complimenten trouwens.
nnToegevoegd na 19 uren 10 minuten:nn Hoppa, nog wat interieurfoto's...

Norev is goed bezig.
Met één knie aan de grond en de camera proberen recht te houden vaak geklikt, en er zaten toch wat plaatswaardige resultaten tussen.
Bedankt voor de complimenten trouwens.

Norev is goed bezig.
snelheid = evenwicht
- Donkervoort

Collectie Porsche in 1/43