Daar is ie weer! Peter 25 april 2018

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

De aankopen blijven binnen stromen bij jou, Peter :thump_up: Pracht modellen, vooral de Chaparral :worshippy: :worshippy: Een type 2D als ik het goed heb 8)
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Foldertje heb ik idd ook gezien van de Kuifje miniaturen :mrgreen: Weer een paar mooie aanwinsten inderdaad :worshippy:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Peter,...ik blijf me verbazen over jouw collectie. :thump_up:
Ik zal het ongetwijfeld ergens gemist hebben, maar heb je misschien ook een overzichtsfoto van je collectie. :oops:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Poeh een overzichtsfoto, zal er eens iets maken. Ben toe aan kast 3. Wil 1 kast met Dinky en Corgie en een beetje Sabra, 1 kast met Siku en 1 kast met Le Mans en F 1. Ben op zoek naar de Floor kast van Leenbakker voor een kleiner prijsje dan de winkelprijs.
mr.x turbo

Bericht door mr.x turbo »

Die wagen met kuifje erin heb ik ook :D
En voor maar 4 euro is echt het koopje van de maand want nieuw kost die 50 :wink:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

mr.x turbo schreef:Die wagen met kuifje erin heb ik ook :D
En voor maar 4 euro is echt het koopje van de maand want nieuw kost die 50 :wink:
:mrgreen: niet overdrijven hé vriend nieuw kost hij 21,80 met verzendingskosten er bij mijn dochter spaart namelijk deze wagens die door atlas uitgebracht worden ,dus 50 euro is wel wat :nuts: :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

De buit van Houten deel 1. Was iets te laat opgestaan, maar daardoor de ergste drukte gemist. Vond meteen de Citroen HY naar welke ik op zoek was.
Afbeelding
Overal worden Delprado achtige wagens voor een spotprijs verkocht. Heel veel Le Mans, maar ook dus Citroen.
Afbeelding
Dit is een Jensen FF van Dinky Toys, mooie Dinky kwaliteit.
Afbeelding
Dit VW busje is een speciale uitvoering van Siku, er is nog een T2 versie maar die kost rond de 50 euro.
Afbeelding
Tenslotte een Wiesman, de enige personen wagen van Siku's eerste kwartaal die ik de moeite waard vind. Verder brachten ze licentie loze wagens uit onder de naam Thunder en Magma etc... Deze Wiesman vind ik erg mooi door zijn vormen en dat maar voor 1,50. :dance: Volgende kwartalen komen er betere personenwagens uit.

Overal zocht ik naar Frank en Moterhead, tot vlak voor het einde toen ik naar de uitgang stiefelde en verdraaid daar stonden ze. Steeds voorbij gelopen dus. Van Frank kreeg ik mijn aanwinsten die hij me verkocht had, maar meer daarover in deel 2. Verder Gerben ontmoet met Paul en zijn vrachtwagen sparende broer.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op za 31 mar 2007 22:31, 3 keer totaal gewijzigd.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D mooi politie combi :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gerben Olsder
Contacteer:

Bericht door Gerben Olsder »

Mooie aanwinsten Peter!
Tzijn niet echt mijn soort modellen maar ik kan ook wel bewondering hebben voor andere verzamelingen zoals deze!

En leuk je nu ook eens in het echt ontmoet te hebben!

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Gaat lekker met jou, Peter. Alweer iedereen voorbij gelopen :lol: Erg mooie aanwinsten :worshippy: Wiesmann ziet erg prachtig uit en de Jensen staan ook ik mijn collectie te pronken :worshippy: :worshippy:
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Knappe update.
Vooral de Citroën is :worshippy:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Peter Parker schreef:De buit van Houten deel 1. Was iets te laat opgestaan, maar daardoor de ergste drukte gemist. Vond meteen de Citroen HY naar welke ik op zoek was.
i13.photobucket.com/albums/a278/peterparker63/PICT1856.jpg
Overal worden Delprado achtige wagens voor een spotprijs verkocht. Heel veel Le Mans, maar ook dus Citroen.
i13.photobucket.com/albums/a278/peterparker63/PICT1857.jpg
Dit is een Jensen FF van Dinky Toys, mooie Dinky kwaliteit.
i13.photobucket.com/albums/a278/peterparker63/PICT1858.jpg
Dit VW busje is een speciale uitvoering van Siku, er is nog een T2 versie maar die kost rond de 50 euro.
i13.photobucket.com/albums/a278/peterparker63/PICT1860.jpg
Tenslotte een Wiesman, de enige personen wagen van Siku's eerste kwartaal die ik de moeite waard vind. Verder brachten ze licentie loze wagens uit onder de naam Thunder en Magma etc... Deze Wiesman vind ik erg mooi door zijn vormen en dat maar voor 1,50. :dance: Volgende kwartalen komen er betere personenwagens uit.

Overal zocht ik naar Frank en Moterhead, tot vlak voor het einde toen ik naar de uitgang stiefelde en verdraaid daar stonden ze. Steeds voorbij gelopen dus. Van Frank kreeg ik mijn aanwinsten die hij me verkocht had, maar meer daarover in deel 2. Verder Gerben ontmoet met Paul en zijn vrachtwagen sparende broer.
Mooi HY. Ik heb juist de LT niet, maar de T2. Erg mooi staast dat in een SIKU verzameling. Heb je ook de SIKU Smart en Sieper Smart?

Mooie aanwinsten!
tom

Bericht door tom »

Mooi spul! Die Jensen FF heb ik ook, inderdaad een fraai ding.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:worshippy: Erg mooie aaninwsten Peter. De Wiesmann ziet er zoals je zegt prima uit. De andere aanwinsten mogen er ook zeker zijn :worshippy:
BMW M3

Bericht door BMW M3 »

Leuke aanwinsten weer Peter, niet echt mijn ding.

In update 2 nog wat Le Mans? :drool:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
Plaats reactie