1/43 verzameling van Donkervoort - Aston Martin Zagato 15/9

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Mercedes 300SLR Mille Miglia 1955 - Stirling Moss en Denis Jenkinsons

Dit model heb ik eigenlijk gekocht naar aanleiding van de bijlage van de laatste AutoVisie. Daar zat 'het geweldigste autoverhaal ooit' bij, een verslag van de Mille Miglia van 1955 geschreven door Jenks. Geweldig geschreven en zo heb ik veel respect gekregen voor deze race.

Da's toevallig, ik zat er ook al over te dubben....heb het verhaal ook gelezen, en vooral het feit dat Moss en Jenkinson voor zover bekend, als eerste in een belangrijk evenement gebruik hebben gemaakt van gedetailleerde pacenotes sprak mij als rally-liefhebber enorm aan :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Wowie, dat zijn er weer twee bij...! En ze zien er goed uit moet ik zeggen! Alleen klopt de SLR niet helemaal aan de ramen en uitlaten te zien, maar voor de rest :worshippy: Alleen snap ik niet helemaal waarom je de Schuco 250F niet hebt gekocht, want die ziet er volgens mij toch een beetje beter uit...
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

TVR freak schreef:Wowie, dat zijn er weer twee bij...! En ze zien er goed uit moet ik zeggen! Alleen klopt de SLR niet helemaal aan de ramen te zien.

Je hebt deels gelijk. Kijk eens naar AV (Bijlage) op blz. 5 onderaan. Daar zie de de #722 met deze ramen. In de race reed hij inderdaad met alleen de vooruit. Volgens mij kon je die er gewoon op en af zetten. Nu zit ik dus met dilemma..zo laten of de helft er af snijden? :eh:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D mooie update ,verder nog veel verzamel plezier in 2006 :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

mooie wagens, die mercedes vind ik heel fraai en idd zijn de spaakwielen prima voor die kosten.
BMW M3

Bericht door BMW M3 »

Dat zijn weer 2 mooie wagens Robbert-Jan!
Ik hield het in de gaten :wink: :mrgreen:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Mooie modellen! Die SLR #722 heb ik in 1:18 van Maisto, ondanks dat iedereen altijd op ze afgeeft is dit een leuk model...
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Heu wat doe je met mijn Mercedes 300SLR :P :mrgreen: Schitterend model :worshippy: moet ik in 2006 zeker bij mij in de collectie krijgen 8)

Jij ook de beste wensen voor 2006
Donkervoort

Update dinsdag 3 januari 2005 - Aston Martin DB7 1/43 by Cararama

Tsja, de laatste tijd ga ik low-budget en nu zelfs very-low :wink:
Ik heb nog even getwijfeld of dit wel een update waard was, maar dat is het door zijn prijs-kwaliteit verhouden zeker wel.
Het model klopt aan alle kanten. Enorm goed vind ik de velgen met de remschijven. In tegenstelling van de DB5 van Cararama is dit model echt de moeite waard.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Donkervoort op vr 17 nov 2006 20:56, 3 keer totaal gewijzigd.
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Ha! Heel leuk model! Dat ziet er echt goed uit voor die prijs, en de kleur vind ik ook :thump_up: . Naast je Vanquish staat ie helemaal super!
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

De lak vind ik niet geweldig uitzien, maar ik weet niet wat ie gekost heeft?
Donkervoort

Jos schreef:De lak vind ik niet geweldig uitzien, maar ik weet niet wat ie gekost heeft?

Ik denk dat het komt door de weerspiegeling van de ondergrond. Geloof me, in het echt is het een prachtige diepe blauwe lak.
Hij kost me 1.79 :oops:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Om eerlijk te zijn vind ik de kleur niet echt super (blauw en Aston :snooty: ) maar voor de rest ziet het er idd zeer goed uit voor nog geen 2 euri :worshippy:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ik heb nog even getwijfeld of dit wel een update waard was, maar dat is het door zijn prijs-kwaliteit verhouden zeker wel.
Het model klopt aan alle kanten. Enorm goed vind ik de velgen met de remschijven. In tegenstelling van de DB5 van Cararama is dit model echt de moeite waard.

Heb er sinds vorige week ook twee :mrgreen:

Heb een groen-metallieken en een zilvergrijze, de blauwe heb ik om Ricardo's reden in de bak laten liggen bij de Action :mrgreen: , dat vond ik géén Aston kleur....

Zit nu wel met een probleempje...dankzij de Cararama DB7 wil ik nu héél graag een DB9, Vanquish, V8 Vantage :drool: en een Le Mans Aston als zijweggetje in mijn verzameling :oops: :shifty:

TIP: Als je de DB7 uit elkaar schroeft en met een scherp hobbymes de uitsparing van de vooras wat dieper kerft, komt de neus lager te liggen, en daar wordt 'ie niet minder van :angel: :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Donkervoort

Ben het deels met jullie eens. Als er nog een groene geweest was, had ik die zeker genomen. Maar helaas..ze waren op. Ik vind overigens blauw (deze blauw) wel een Aston kleur! Straalt juist wel elegantie uit :angel:
Ik heb net nog even de grijze gekocht..ik moest toch die kant nog op :wink:
Jolly Club schreef:Zit nu wel met een probleempje...dankzij de Cararama DB7 wil ik nu héél graag een DB9, Vanquish, V8 Vantage :drool: en een Le Mans Aston als zijweggetje in mijn verzameling :oops: :shifty:

Hmm..bekend verschijnsel. Ik heb nu 7 Astons..De DB9 en V8 komen er nog wel dit jaar. Ook de Spark DBS en V8 staan op de wishlist!
Jolly Club schreef:TIP: Als je de DB7 uit elkaar schroeft en met een scherp hobbymes de uitsparing van de vooras wat dieper kerft, komt de neus lager te liggen, en daar wordt 'ie niet minder van :angel: :thump_up:

Ik heb de blauwe nu naast de IXO Vanquish staan en volgens mij staat de DB7 precies op goede hoogte hoor!! Maar ik zal het bij de grijze wel eens proberen. :thump_up:
Plaats reactie