Was dit al niet te volgen? Dan komt nu nog een leuke wending in dit verhaal. Nadat dat ik enige tijd terug een invoice van ABC mocht ontvang, kreeg ik gisteren een plots een bericht waarin stond medegedeeld dat ik die invoice kon deleten omdat zich een verandering had voorgedaan. De 2 nog missende Alfa's uit 1936 en 37 waren ineens geleverd aan ABCjonnoT schreef:Daarnaast kreeg ik nog nieuws uit Italië. Er staat twee modellen voor mij bij ABC. De verrassing was groot. Niet alleen blijkt het niet om twee gebouwde modellen te gaan, maar om 1 gebouwd model en een kit. Om de verwarring nog groter te maken zijn het ook nog is de twee Alfa Romeo Mille Miglia winnaars die in eerste instantie niet verkrijgbaar waren en zijn de twee die zogenaamd wel leverbaar waren ineens niet leverbaar![]()
Is het nog te volgen
![]()
Al met al ben ik wel blij dat ik deze twee Alfa's binnenkort aan de verzameling kan toevoegen, want deze twee modellen zijn nortmaal niet te vinden en worden door niemand anders gemaakt.
De twee niet leverbare modellen zijn wel als gebouwd model van ABC te verkrijgen, maar een prijskaartje van € 220 per stuk is voor mij een niet bespreekbaar onderwerp.

Kortom ik ben binnenkort de trotse eigenaar van vier Mille Miglia winnaars

Daarmee het totaal op 23 van 24 komt en dus nog 1 te gaan is. Dat is dan ook direct de moeilijkste om te vinden. Ik heb geen idee wie de fabrikant is