Paypal...wat is het en hoe werkt het?
En die return fee:
Als je geld terugboekt naar je bankrekening, en het rekeningnummer blijkt niet te kloppen, dan zetten ze het bedrag weer op je Paypal account, minus die 23 euro.
Idem voor het boeken naar paypal toe. Effe opletten dus, dat je je goede rekeningnummer invult. En dat je de goede code invult als je geld naar je paypal account toe brengt. (copy en paste is het makkelijkste, bovendien onthoudt Rabo Telebankieren de code netjes voor me...)
Als je geld terugboekt naar je bankrekening, en het rekeningnummer blijkt niet te kloppen, dan zetten ze het bedrag weer op je Paypal account, minus die 23 euro.
Idem voor het boeken naar paypal toe. Effe opletten dus, dat je je goede rekeningnummer invult. En dat je de goede code invult als je geld naar je paypal account toe brengt. (copy en paste is het makkelijkste, bovendien onthoudt Rabo Telebankieren de code netjes voor me...)
- Special Models
- Special Models
Ander vraagje:
Ik gebruik Paypal zowel om te betalen als om betaald te worden. Nu is mijn vraag hoe krijg het geld dat ik van kopers binnen krijg zo op mijn paypal dat ik er ook weer mee kan betalen
Voorbeeld ik heb EUR 40 onvangen op Paypal maar moet op Ebay nog een model betalen van EUR 10. Tot nu toe lukt mij dat maar niet
Ik gebruik Paypal zowel om te betalen als om betaald te worden. Nu is mijn vraag hoe krijg het geld dat ik van kopers binnen krijg zo op mijn paypal dat ik er ook weer mee kan betalen

Voorbeeld ik heb EUR 40 onvangen op Paypal maar moet op Ebay nog een model betalen van EUR 10. Tot nu toe lukt mij dat maar niet

- Special Models
Vraag het even op marktplaatssupport@paypal.com die leggen het je in het Nederlands uit.
Verzamelen is de kunst van het kopen
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
jonnoT schreef:Ander vraagje:
Ik gebruik Paypal zowel om te betalen als om betaald te worden. Nu is mijn vraag hoe krijg het geld dat ik van kopers binnen krijg zo op mijn paypal dat ik er ook weer mee kan betalen![]()
![]()
Als het goed is staat het gewoon op je PayPal rekening en kan je er van alles mee doen, het kan wel zijn dat het orginele bedrag bv. nog in Dollars staat. (In het totaal laat hij namelijk wel zien hoeveel je in euro's hebt, omdat je europeaan bent

Via de transfer link kan je het geld overboeken naar Euro's, Dollars, Ponden, enz.
Het is ook zo waarneer de verkoper waar je je model gekocht hebt graag met PayPal betaald wilt worden, klik je gewoon op de button "Betalen" je selecteerd dan betaling via PayPal, je moet dan je Password in vullen en dan alles controleren of het goed staat en dan op de button "betalen" of "Pay" dan wordt alles automatische betaald, daarna kan je kiezen of je weer naar Ebay of naar PayPal wilt gaan.
(Hopelijk is de uitleg een beetje duidelijk