Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Audi 100 C1 van Cursor in 1:40. Werd door dealers uitgegeven aan kopers van een nieuwe 100 in 1969. Inclusief het (zeer zeldzame) doosje, en perfect op een drietal kleine barstjes in de achterruit na.
A4 8E van AutoMaxx, 1:76 met jetski
Een ander ouwetje, de Coupé van Schabak. Ik had 'm nog niet in het zwart met een B4-neus
Gloednieuw: de 1:18 R8 LM-winnaar 2005 van Spark. Erg mooi model.
De 1:18 A4 sedan van Minichamps. Veel mooier wordt het niet denk ik...
De komende maanden zal deze topic wat minder vaak ge-update worden. Vanwege tijdgebrek, maar ook omdat ik besloten heb om het voorlopig op modelautogebied wat rustig aan te doen, misschien wel heel 2007.
Voorlopig komt er alleen bij wat ik nog in backorder heb staan (inclusief AAM's Audi 200 5T, die een ongelofelijke 22 maanden geleden besteld is en binnenkort afgeleverd wordt). Dat worden dus minder of geen bezoekjes aan de NAMAC-beurs, geen winkels meer... hopelijk nog dit jaar meer nieuws, en anders in '08.