Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bij sommige modellen verbaas ik me elke keer weer over de details..
En zo ook bij deze goedkope 1/43 Cararama Mini Cooper. Voor 4,00 euro heb je een leuk, goed gedetailleerd en apart model. Vanguards heeft deze Mini ook..en dan betaal je 20,00. Tsja..dan weet ik het wel.
volvofiel schreef:Maar hoe zijn die achterlichten? Zijn die helder?
Typisch Cararama: het is gewoon glas (zoals je van de zijkant ziet) en op de achterkant is een stickertje geplakt (rood-orange-rood). Dus alleen recht van achteren zien je de kleur.
Misschien dat je die achterlichten kan verven met rood-doorzichtige verf. Als je die niet hebt, zowel Revell als Tamiya hebben er een potje van in hun assortiment . Het model zal daardoor iig wel de 'finishing touch' krijgen .
Typisch Cararama: het is gewoon glas (zoals je van de zijkant ziet) en op de achterkant is een stickertje geplakt (rood-orange-rood). Dus alleen recht van achteren zien je de kleur.
oja, nu zie ik het. Kun je misschien wel overspuiten ofzo
Poolrev schreef:Misschien dat je die achterlichten kan verven met rood-doorzichtige verf. Als je die niet hebt, zowel Revell als Tamiya hebben er een potje van in hun assortiment . Het model zal daardoor iig wel de 'finishing touch' krijgen .
Zo'n watervaste viltstift (Edding 3000) werkt ook prima en is leverbaar in rood en oranje.