Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik vind hem idd ook fantastisch. Maar de maker staat daar niet alleen. Lijkt wel of er op dat forum een wedloop is losgebasten op diorama's. Op pagina 4 staat ook al een Michel Vaillant dio, ook al zo mooi. Ik zal nog wat voorbeelden plaatsen.
Zou leuk zijn als Matt en Remi een wedloop starten. Als die elkaar gaan overtreffen dan krijg je dit ook op MAF. Elke maand een geweldige nieuwe dio.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
St. Paul schreef:...Zou leuk zijn als Matt en Remi een wedloop starten. Als die elkaar gaan overtreffen dan krijg je dit ook op MAF. Elke maand een geweldige nieuwe dio.
Kom maar met ideeën
Dunlop bridge, Le Mans pitbox(en), Le Mans finish 2002(incl. figuren enz.)
Bij de Renault dealer kun je een model vinden van een garage van Renault zoals je die misschien in de '50-er of '60-er jaren kon vinden. Ik geloof dat ie nogal prijzig is, maar mooi geschikt voor een aantal 1:43 Renault modellen (de schaal van 't gebouw is 1:43).
(Ze verkopen bij Renault ook kant-en-klare vitrines.)
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.