rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jurdup

Re: rudie20vt, overzicht foto's 27-03-2010

Bericht door jurdup »

subliem !!!

:worshippy: :worshippy: :worshippy:
FordMustangGT
Schaal: 1:18

Bericht door FordMustangGT »

Een erg indrukwekkende rallycollectie :thump_up: Ik vind de opstelling in de eerste kast echt heel tof, ziet er zeer fraai en speels uit :dance:
Ik lees dat je nog lang geen eind maakt aan het verzamelen van rallybolides, dus ik zou zeggen: Ga ook vooral zo door, want wij genieten wel mee! :dance:
Afbeelding
squadraminiatura
Schaal: 1:43

Bericht door squadraminiatura »

Zooowww :shock:

Gaaf man, wat een geweldige verzameling, dat ziet er super uit op die manier :thump_up: :thump_up:

Waar heb je die mooie plexiglas verhoginkjes trouwens vandaan? dat is wel een mooi idee.

Groeten,
Ferry
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Zeer mooie Rally-tempel Rudie :thump_up: , :idea: misschien samen met Smokin' Richard een museumpje openen :D
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

FordMustangGT schreef:Een erg indrukwekkende rallycollectie :thump_up: Ik vind de opstelling in de eerste kast echt heel tof, ziet er zeer fraai en speels uit :dance:
Ik lees dat je nog lang geen eind maakt aan het verzamelen van rallybolides, dus ik zou zeggen: Ga ook vooral zo door, want wij genieten wel mee! :dance:
oke dankje en ik doe me best he, maar helaas heb ik ook nog een 1:1 bolide die het nodige kost ook een hobbyproject zo langzamerhand.
Bondracer schreef:Zeer mooie Rally-tempel Rudie :thump_up: , :idea: misschien samen met Smokin' Richard een museumpje openen :D
nee laten we dat maar apart houden maar wat we wel gaan doen is samen een website maken als we straks beter in de tijd zitten.
squadraminiatura schreef:Zooowww :shock:

Gaaf man, wat een geweldige verzameling, dat ziet er super uit op die manier :thump_up: :thump_up:

Waar heb je die mooie plexiglas verhoginkjes trouwens vandaan? dat is wel een mooi idee.

Groeten,
Ferry
licht er aan welke je bedoeld die in de kast beneden zijn van http://www.retif.nl en de plexiglas verhoginkjes boven in de BERTBY kasten van ikea via een bedrijf hier in haaksbergen met de naam kombiplast dit is een onderdeel van http://www.sk-geveltechniek.nl/ telefoonnummer 053-5722345.
Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Wow, wat een indrukwekkende verzameling! Erg gaaf, ziet er fraai uit in die kasten!
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Nou, ik ga je voortaan "The Plexi King" noemen.
Indrukwekkend kerel !
Ben ook al vaak van plan geweest bij de Retif binnen te springen, maar is er nog nooit van gekomen... Eens dringend werk van maken :P
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Mooie verzameling is het en mooi gedaan met het plexiglas, in 1:43 is dat zeker heel mooi in de Bertby's!
Als je de muur ruimte hebt, dan ben ik ook echt fan van deze kasten, vind ze echt super :worshippy:
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Jij hebt zo'n indrukwekkende verzameling rally auto's.
Vooral die verschillende en minder gekende liverys zijn cool. :thump_up: :thump_up:
En vooral de Xsara's dan. :P :D
Afbeelding
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

the_stig schreef:Jij hebt zo'n indrukwekkende verzameling rally auto's.
Vooral die verschillende en minder gekende liverys zijn cool. :thump_up: :thump_up:
En vooral de Xsara's dan. :P :D
ja ik vind het gaaf om aparte livery's te hebben en bedankt voor het compliment.
Afbeelding
belcar

Bericht door belcar »

wousmous schreef:Duizelingwekkend!

:worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Zo kun je het wel noemen :D :thump_up: :worshippy:
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Supercollectie heb je daar :worshippy: Die Testarossa bovenop de kast ziet er ook aardig uit :thump_up:
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

Ferrarifan schreef:Supercollectie heb je daar :worshippy: Die Testarossa bovenop de kast ziet er ook aardig uit :thump_up:
Klopt merk weet ik effe niet zal eens kijken maar dat model heb ik een keer geruilt tegen twee 1:43 ferrari's.
Het model is van ijzer en persoonlijk vind ik hem nog steeds erg gaaf, binnekort effe eeen goede foto er van maken.

rudie.

P.s morgen kom ik met een update ben vandaag in houten geweest modellen daar afgeleverd en voor dat geld heb ik wat mooi's weergekocht.
Afbeelding
rudie20vt

Re: rudie20vt, mega houten update 11-04-2010

Bericht door rudie20vt »

Oke daar ben ik dan weer.
Het was een mooie week voor mij hier ik heb alle niet rallymodellen te koop staan op e-bay en van de 35 die ik te koop had heb ik er nu nog 10 over en die staan weer opnieuw op e-bay.
en van een deel van dat geld van de 25 verkochte modellen ben ik vandaag gaan shopen in houten en ik heb 3 modellen bij @ ferdinand opgehaald.

dus hier komen ze.

De eerste is een model dat @ferdinand voor me gemaakt heeft de decal is een beetje aan de rode kant maar ik vind dat niet erg.(ik ben er erg blij mee)
het is de mitsubishi lancer wrc van rallyrijder b.de jong en navigator T.Hillen dit was de eerste rally die ze met deze auto hebben gereden en was de Rally Haspengouw 2010.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De tweede (ook weer een gebouwd door @ferdinand) is een model wat ik graag wou hebben om mijn setje duitsland rally compleet te hebben van het wevers team van 2008.
Het is de ford focus wrc van de twentse rally topper E.Wevers en navigator J.van weren zij reden met deze auto dus de wrc rally duitsland 2008.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de derde is een auto die niet te koop is en dus is gebouwd door @ ferdinand.
het is de ford focus wrc van rallyrijder h.solberg en navigator c.menkerud zij reden met deze auto de rally sweden 2008.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de vierde is een s2000 auto met een super strake livery.
Het is de peugeot 207 s2000 van rallyrijder k.meeke en navigator p.nagle zij reden met deze auto de mooiste wedstrijd in belgie de rally van ypres 2009.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de vijfde is weer een s2000 auto met een strake livery.
Het is de peugeot 207 s2000 van rallyrijder s.sarrazin en navogator j.renucci zij reden met deze de rally van monte carlo 2009.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de zesde is een livery die je niet vaak tegen komt op een focus, in houten kocht @fedinand de monte carlo uitvoering voor 18 euro en ik dacht :evil: dat is een koopje geweest en toen zij de beste man ik heb er nog wel meer van en kwam hij met deze aanzetten voor 16 euro en de modelen zijn van minischamps en kosten op het internet over de 40 euro.
Het is dus de ford focus wrc van de sympatieke rallyrijder p solberg en navigator p.mills zij reden met deze auto de rally van argentina 2000.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de zevende is een model waar ik al lang naar op zoek was maar steeds niet kon vinden en nu in houten stond hij er voor 25 hele euro's incl de volgende achtste auto van deze update.
Hte is de Toyota Corolla WRC van rallyrijder d.auroil en navigator d.giraudet zij reden met deze auto de rally van finland 1997.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De achtste is een model die ik erg gaaf vond en de verkoper had hem zo goedkoop staan dat ik ze niet kon laten staan.
Het is een Toyota Corolla WRC van rallyrijder m.martin en navigator kitsing zij reden met deze auto de rally san remo 1999.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de negende is een model waar IXO al mee was gekomen maar dat was een dirt versie en die vond ik niet zo mooi en nu altalya met een schone versie kwam heb ik hem op de beurs gekocht.
Het is de auto van het gelegenheidskoppel en man en vrouw s-loeb en s-loeb en de rallyauto is de super strake c2 s1600 met echt een mooie livery ze reden met deze auto de rally du var 2008.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en tiende is een is een model die ik voor het eerste zag in houten en vond het een mooie livery en na zeuren over de prijs kreeg ik hem in handen voor 20 euro.
Deze livery zie je niet vaak en ben er dan ook erg blij mee.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Al met al een mooie beurs en ik denk dat ik voor de verkochte modellen mooi spul weer heb gekocht en het rest van het geld gaat bij een nieuwe vitrine kast die hier komt binnenkort in de keuken maardat zien jullie van zelf wel langskomen.

rudie
Laatst gewijzigd door rudie20vt op zo 11 apr 2010 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Diciotto

Re: rudie20vt, mega houten update 11-04-2010

Bericht door Diciotto »

'k Val in herhaling, maar ondanks het feit dat ik absoluut niks afweet van het rallyegebeuren, is het toch altijd een plezier om te zien hoe enthousiast ook deze wagens verzameld worden :worshippy:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Plaats reactie