Ombouw New beetle eerste ombouw

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
yorky-aston martin

Ombouw New beetle eerste ombouw

Bericht door yorky-aston martin »

Zoals jullie lezen, ben ik ondertussen ook bezig met mijn eerste ombouw
had nog een oud model in de kast staan ik denk laat ik dan ook maar wat proberen... :)
ben al begonnen met sommige randen weg te schuren zodat hij een strakker uiterlijk krijgt en een beetje begonnen met intrieur, ik wil er een race versie van proberen te maken dus een rol kooi komt er ook nog in :) alleen ik verwacht dat dit allemaal niet zo snel gaat verlopen omdat dit mjin eerste is;)
Als jullie tips hebben ... Graag :)
en trouwens gelijk mijn eerste vraag wat van plamuur gebruiken jullie voor ijzer ? :oops:
yorky-aston martin

Ben vandaag weer wat verder gekomen en achter met plamuur strakkere bumper gemaakt voor motor klap glad gemaakt en nou ben ik van die typische hot rod wielkasten aan het maken :) ik zal snel wat fotos proberen te maken :)
tot nu tu nog niemand die het gaat volgen :P ?
BMW M3

Bericht door BMW M3 »

Er valt niet veel te volgen zonder foto's :wink:

Ben wel benieuwd, maar hier zijn we gek op foto's :wink:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
Dimage

Bericht door Dimage »

Het is moeilijk enthousiast te worden van alleen een omschrijving bij een ombouwproject.
Ik weet zeker dat je meer reacties krijgt, wanneer je wat foto's plaatst. :wink:
yorky-aston martin

jaa inderdaad :P ben er zelf ook altijd gek op om foto's te bekijken van andere :) zal morgen gelijk wat fotos maken :).
verder gaat het over de Bburago new beetle :)
heb de standaart versie even van internet geplukt morgen dus foto's erbij als dat gaat lukken :)

http://img50.imageshack.us/img50/2509/3 ... lowdz8.jpg

update !
Ik heb momenteel nog niet de tijd gehad om fotos te maken en nog iets te veranderen aan de ombouw, ben momenteel bezig met werkstukken maken over van alles en nog wat wat met pc's temaken heeft ;)

later meer.
Plaats reactie