AutoArt - Lamborghini Murciélago Concept - problemen

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 07 mar 2007 23:18
Locatie: Waregem (België)

AutoArt - Lamborghini Murciélago Concept - problemen

Bericht door XiPHiAS »

Vandaag een Lamborghini Murciélago Concept binnen gekregen die alweer door toedoen van de post kapot is.

Afbeelding

Naast mijn Gallardo van een tijd geleden is dit de tweede die gebroken aankomt via de post, alle modellen die via transport- en koerierdiensten opgestuurd zijn geweest waren volledig intact. Op 1 niet toegekomen pakket na....

Ben momenteel aan het kijken om het model te herstellen, maar ik vrees ervoor.

Iemand tips?

Afbeelding
Afbeelding

Wat ik bij het demonteren gemerkt heb is dat de twee stoelen een andere kleur hebben :o ... Links is die zwart terwijl de recter zeer donker blauw is.

Afbeelding


Heeft nog iemand zo een Murcielago Concept die dit even wil nakijken?
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Bericht door Lexusfreak »

Is deze nieuw gekocht?zo ja ga ermee terug naar de winkel of stuur hem retour of stuur AA een foto over het model en de stoelen.
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 07 mar 2007 23:18
Locatie: Waregem (België)

Bericht door XiPHiAS »

Neen, tweedehands...
Gebruikersavatar
maikel
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 11 nov 2005 17:06
Schaal: 1:18
Locatie: Pieter Baan Centrum

Bericht door maikel »

Jezus wat erg, het lijkt wel of ze jou telkens moeten hebben :doh:

Is deze door dezelfde koeriersdienst gebracht als de vorige?
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Balen zeg :( Wel raar die verschillende kleur stoelen, zo gek, zou ook een fabricage vergissing kunnen zijn, lichtere plastic menging. Zou de verkoper om een deal vragen omdat het model wel erg vernield is, mogelijk de schade delen of zo.
Wel een heel mooi model.
Gebruikersavatar
HHF
Berichten: 598
Lid geworden op: za 03 sep 2005 22:11
Schaal: 1:18
Locatie: Roeselare

Bericht door HHF »

Eigenlijk zouden modelauto's met taxipost ofzo gebracht moeten worden (of bestaat dat in Nederland niet?). Dan betaal je een beetje meer, maar ben je zeker dat er niks mis mee is!
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Krijg altijd mijn modelletjes net verpakt thuis en nog eigenlijk niet 1 keer gehad dat een model zo beschadigd was.
Wel al uit betrouwbare bron vernomen dat de belgische post niet erg goed omgaat met poststukken. Ze gooien er mee etc.....

Als je het bij een winkel gekocht hebt terug sturen....en een tip als je tweedehands gaat kopen; ga het model zelf ophalen als het niet te ver weg is dan kun je het meteen inspecteren of het model 100% in orde is.

Maar het blijft spijtig een kapot model....
Afbeelding
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

kwiebje schreef: Wel al uit betrouwbare bron vernomen dat de belgische post niet erg goed omgaat met poststukken. Ze gooien er mee etc.....
Bij ieder bedrijf gebeurt wel eens wat... om nou de hele Belgische Posterijen de schuld te geven gaat wel erg ver.

Een goede vriend van me werkt bij de post in Belgie... volgens hem wordt er niet met pakjes gegooid. Wat betreft zijn betrouwbaarheid, ik ken 'm al 22 jaar.

Wel balen voor je X dat het nu een 2de keer is gebeurd, misschien een hardhandige postbezorger? Of iemand die een hekel aan je heeft en daar toevallig werkt... je weet maar nooit.
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Bericht door Bondracer »

Dit is weer f**k**g kl**te als je zoiets thuis krijgt.Heb dit zelf nog nooit meegemaakt met de post . Het is wel zo dat bij 1/43 modelletjes deze met de brommer worden afgeleverd en dat kans op schade wel groter is , maar de 1/18 modellen worden meestal netjes met de taxipost-van afgeleverd. nu om niet in herhaling te vallen met vorige keer , hoe zag de Autoart doos eruit , was deze nog intact of lag deze ook aan dingelen?..anders denk ik dat je weerom bedrogen bent , ik vind dit toch frapant aan't worden. Ik zou het boeltje terugsturen en ebay of MP hiervan verwittigen. :shock:
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 07 mar 2007 23:18
Locatie: Waregem (België)

Bericht door XiPHiAS »

Heb fotos van hoe het pak vertrokken is... in "uitmuntende staat". :thump_down: :thump_down:
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

das best kl*te :thump_down:

Zo te zien zat ie niet in OVP, AA gebruikt een zwart frame.

Hopelijk zie je er straks niks meer van.

Ik ben er voor dat iedereen de doos helemaal vol piepschuim bolletjes propt :angel: :angel: :dance:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Ik ben er voor dat iedereen de doos helemaal vol piepschuim bolletjes propt
Wordt al lastig bij modellen met niet afneembare antennes etc.
Afbeelding
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 07 mar 2007 23:18
Locatie: Waregem (België)

Bericht door XiPHiAS »

Harm-Jan schreef:das best kl*te :thump_down:

Zo te zien zat ie niet in OVP, AA gebruikt een zwart frame.

Hopelijk zie je er straks niks meer van.

Ik ben er voor dat iedereen de doos helemaal vol piepschuim bolletjes propt :angel: :angel: :dance:
Is nochtans een AA doos ???

Volproppen met piepschuim is een goede oplossing (uw porsches kwamen perfect aan hier), soms aan gebruik van piepschuimchips gebruik ik ook veelal elastiekjes rond de motorkappen, kofferdeksels en deuren.
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

XiPHiAS schreef:[..]Is nochtans een AA doos ???
Het frame waar ie op staat is volgens mij niet van AA, of ze moeten voor de concept wagens een zilverer baseplate met gele zijkanten gebruiken, maar lijkt me niet.
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5160
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Als er 2 aparte stoelen in zitten lijkt het me dat dit een gevalletje is van onbetrouwbare verzender dan onbetrouwbare verzending. Lijkt me niet koosjer.
Plaats reactie